kan dra historian från början. den första jag satte dit funkade ungefär 2min. skickade tillbaka själva enheten och fick en ny. kopplade in den exakt så som det står i anvisningarna. funkar inte, så fimpar jorden som är till sprutet och sätter den ihop med den andra jorden. funkar. kopplar tillbaka den på samma jordpunkt som sprutet, på motorn alltså. (använder orginal stam)
funkar igen. detta var för några dagar sen. nu när jag kom ut och startade bilen så startar lc-1 om så fort man gasar till lite, eller så hänger den sig.
kopplar bort jorden som sitter på samma jord som sprutet och kopplar båda på en jordpunkt. samma grej fortfarande.
någon som har tips innan jag ringer till återförsäljaren imorrn och förklarar att det är den värsta skiten jag varit med om? (lite lätt irriterad just nu.)
problem med lc-1, igen
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
De enda vi haft problem med är när folk klämt kabeln i dörren så den till slut går sönder invändigt och dödar enheten.
Kan nte säga att jag sett en trasig där det inte berott på användaren.
Kan nte säga att jag sett en trasig där det inte berott på användaren.
M3:an 2008:
10.18@233.6
Touringen 2009:
10.73@217.5
M-tech 1 E30 2010:
11.56@199.12
E21 racebil 2011 "In the 7s"
7.88@285
Det kan man kalla trendbrott!
-------------------------------------------------------
070-7318090
10.18@233.6
Touringen 2009:
10.73@217.5
M-tech 1 E30 2010:
11.56@199.12
E21 racebil 2011 "In the 7s"
7.88@285
Det kan man kalla trendbrott!
-------------------------------------------------------
070-7318090