Såg nog att du var lite sugen på att köra Birka när du stod å hängde runt 02:an
Fanns ju en del fräna motorer igår... Taskigt läge för Brillan att torska mot en volvomotorförsedd bmw trots sin cbb-dubbelturbomaskin som gick 5,35 förra helgen
M3JONAS wrote:Såg nog att du var lite sugen på att köra Birka när du stod å hängde runt 02:an
Fanns ju en del fräna motorer igår... Taskigt läge för Brillan att torska mot en volvomotorförsedd bmw trots sin cbb-dubbelturbomaskin som gick 5,35 förra helgen
jamen vad hade du räknat med? jämna repor är väl inte direkt brillans signum
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
men avsaknaden av en schysst bil att glida gatorna med som man jobbat och lagt ner allt på är total..
Måste säga att det är en riktigt skön känsla att åka runt på alla träffar i en vw polo gti -01 som kostar lika mycket som växellådan jag skrotade på 0.1sekund på klistrad stripp..
nej fyfan.. just nu är jag bara så sjukt avundsjuk på alla er med däckeldare som är bekväma på gata..
BAHH!!! Enda planen för är nog att ha en schysst bil vid sidan av också, så det är bäst att den här knallar och går snart så jag kan lägga höstens och vinterns pengar på att turba en svart e34 m5 som man köper med pajj motor så man kan sätta i bästa motorn i världen i den... m50
motivationen lär fan komma snart! På måndag köper jag tum satser och skruvar isär växellådan så jag vet vad jag ska ha för art nr på dreven hem med mig från USA så jag kan laga jericon..
Av o döma på bilden, så verkar det som att det högr drevet har fått mest me stryk.?
men det jag tycker vrekar konstigt, det är det att skulle dreven går riktigt i varran då ska det vara tokrensat, helt slät yta på drevet inte jackat som det verkar vara.
man får dne där känslan av att dreven inte går riktigt i varran på bilden, o då blir det såhär.
Svintoleffe wrote:Av o döma på bilden, så verkar det som att det högr drevet har fått mest me stryk.?
men det jag tycker vrekar konstigt, det är det att skulle dreven går riktigt i varran då ska det vara tokrensat, helt slät yta på drevet inte jackat som det verkar vara.
man får dne där känslan av att dreven inte går riktigt i varran på bilden, o då blir det såhär.
En teori bara.
Drevet på bottenstocken är nog helt säkert betydligt slätare
M3JONAS wrote:Vad är fördelen med DR4 lådan vs WC4 lådan?
Det verkar vara annorlunda design på doggarna i DR4, dom är kilformade på baksidan, antagligen för att man ska få ur växeln lättare om man kör utan koppling skulle jag tro.
Vad åker jänkarna för koppling i sina Toyota Supras med orginal lådor??
Du skulle kanske försöka få kontakt med någon som kör eller kört en sån combo, passar ju bra nu när du ska över..
Tjockisarna måste kommit på något som funkar och slirar rätt med "långa" service intervaller, de åker ju tokfort med sina tunga manuella bilar.
Hoppas du håller dig till manuell låda. Automat är inte hälften så roligt att köra och mer bökigt med att bygga ladd med sådan liten maskin.
Din bil är superfrän! Hoppas på att få se den ta sig ner längre nästa gång..
Martin Lundkvist wrote:Vad åker jänkarna för koppling i sina Toyota Supras med orginal lådor??
Du skulle kanske försöka få kontakt med någon som kör eller kört en sån combo, passar ju bra nu när du ska över..
Tjockisarna måste kommit på något som funkar och slirar rätt med "långa" service intervaller, de åker ju tokfort med sina tunga manuella bilar.
Hoppas du håller dig till manuell låda. Automat är inte hälften så roligt att köra och mer bökigt med att bygga ladd med sådan liten maskin.
Din bil är superfrän! Hoppas på att få se den ta sig ner längre nästa gång..
bra idé, ska försöka nessla mig in hos titan när vi är i florida och försöka få lite nya idéer..
8onde repan skulle bli på kjula, vem fan blåste i jubelbasunen?
Prästerna, det står ju klart och tydligt! Vidare verkar du ha sålt koddarna till räven för josua har förbannat den som försöker bygga upp jerico igen!!