Bilder: Hur ser din BMW ut?
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Hur har det gått med uppgraderingarna Micke?
/// Falck
-----------------------------------------------
Crafted at BMW M
Garaget
BMW M5 3.8 E34 1993 Daytonaviolett
Projekt, 8cm breddad BMW E21 Busbil på gata
Crafted at BMW M
Garaget
Falck wrote:Hur har det gått med uppgraderingarna Micke?
Jo de har gått bara bra.
Nytt 2010:
o-ringat
Z45
Alu retainers
Värre ventilfjädrar
HD-vippor
ARP toppbultar
Svetsad topp
Borde komma över 500hk nu eller ska över säger man
//Micke Lennartsson
0736287026
BMW E30 Alpina 332i Turbo Touring
BMW E53 X5 4,8is
BMW E36 Alpina B3 3,2 Touring Nr: 88
BMW E36 323im Limo
0736287026
BMW E30 Alpina 332i Turbo Touring
BMW E53 X5 4,8is
BMW E36 Alpina B3 3,2 Touring Nr: 88
BMW E36 323im Limo
Fiint ! ska försöka komma ner nå i sommar och hälsa på med M5an
/// Falck
Crafted at BMW M
Garaget
Crafted at BMW M
Garaget
r.ivars wrote:
kärlek vid första ögonkastet
Kunde inte sagt det bättre själv
pizza wrote:
Jasså, du som köpte automaten, den e riktigt fin i skicket faktiskt.
Pizza
Japp ingen tror mig när ja säger att den gått 18300mil
Hur fin som helst överallt, motor, drivlina, chassi och inredning otroligt påkostad!
Och jag tror nog att nästan vart enda papper från att den var ny tills nu finns! Även alpina orginalpapprena!
Antar att det är du som har den gröna 3.2an som ligger ute också, verkar fin den med, va sugen pga att den är manuell men priset fick avgöra denna gången så blev automat (fast man kan ju växla på ratten om man vill )!
Obey B8!
dom är ju helt cp. den bästa e36 som gjorts. samma vrid vid 1000Nm som m3 e36 har som toppvrid =) har jag läst någonstans iaf. dom välter på bra på växlarna iaf. en vän hade en sån ett kort tag. (bilimportör så den såldes ganska snabbt) och de satt 4 pers i den bilen och förnedrade en e36 m3 ganska lätt.
det gick en svart sedan i byn oxå i några år. han bytte mot m5 e39 sen. men den b8an kunde måla ganska långa streck =)
dom är ju helt cp. den bästa e36 som gjorts. samma vrid vid 1000Nm som m3 e36 har som toppvrid =) har jag läst någonstans iaf. dom välter på bra på växlarna iaf. en vän hade en sån ett kort tag. (bilimportör så den såldes ganska snabbt) och de satt 4 pers i den bilen och förnedrade en e36 m3 ganska lätt.
det gick en svart sedan i byn oxå i några år. han bytte mot m5 e39 sen. men den b8an kunde måla ganska långa streck =)
pizza wrote:Stämmer bra de, min ligger högt i pris, men som sagt inte ofta man hittar dom men manuell kasse, ja, Johan tog hand om den bra.
Ska sälja min nu å hämta en B8 Touring, tyvärr blå/lila men den kunde vart rosa så länge det e en B8
Pizza
Precis, konstigt d där, kostar extra att välja till automatlåda samtidigt som andrahandsvärdet är sämre
B8a är nog ultimata e36an! Hade velat kika både på din och den lila när ja va i västerås men tiden fanns tyvärr inte.