har hittat en mätarhållare som jag vill ha i min bil, såg det i en film bara
och undrar, är det hemmagjort tro, eller finns dom att köpa färdiga? isf var?
jag vill helst slippa hålla på och pula och bygga själv inne i bilen, har tillräckligt utvändigt haha
här kommer iaf en bild
Mvh
Last edited by Dajb on 20 May 2010, 14:58, edited 2 times in total.
Grefven wrote:det ser ut som 4 mätare i sådana mätarhus som bara tryckts in på plats.
någon idé var man kan få tag i en sådan? med den vinkeln? har bara hittat sånna stora med mer sidovinkel mer anpassade för panelen borta på andra sidan vid passageraren, sen har jag bara hittat för 3st mätare
jag tycker det ser ut som det är 4 sådana som jag bifogar bild på nedan på en rad. men man kunde ju använt sådana och sen plastat dom vettigt om man är skillad på det.
själv tycker jag det är gött o ha frisklufts spjäll i en sommarbil som alstrar mer energi än en mindre industri
Har för mej att jag har sett något linkandes hos dalhems
jorgen wrote:själv tycker jag det är gött o ha frisklufts spjäll i en sommarbil som alstrar mer energi än en mindre industri
Har för mej att jag har sett något linkandes hos dalhems
Håller faktiskt med, man lär fan ha kvar dom om man ska köra på sommaren
Audi S5 B8 4.0t
E30 325ix M50 turbo 840awhp 7 speed DCT.
M50 764whp @ 1.7 bar.
M20 675whp @ 2.2 bar.
Gevfen: aha okej, dom har jag aldrig sett hehe, tror dessa är lite rundare i formen, men då kan man likabra som du säger plasta upp den själv, funkar med toarullar, dom har samma dimmension men det är det jag helst vill slippa, plasta, spackla,slipa,spackla,slipa... e rätt trött på det, gjort det en del förut
Jörgen: hehe ja det kanske aldrig e dumt, men då får jag veva ner rutan heeh
okej, jag tror jag har gått igenom hela deras sortiment utan någon större lycka, kanske ska maila dom bilden och höra