airs wrote:Frän. Hur mycket är den sänkt? Eller är det kapat
Raceland coilovers från tyskland som e i botten.sen uppflyttad spindel 30 lr 40mm och fjädertallrikar som va 15-20mm lägre än org.
de sänkte inte så mkt me bara coiloversen i botten.
å fälgarna e 6.5 lr 7tum breda 17tum med 165/35 däck.så däcken e ju ingen höjdare lite för smalt.
har inte sett bilen på så nära håll med dom blickar jag slängt på bilen (om det är niklas bil) så ser den ut att vara bra skick. men som sagt enbart på lite håll och när jag åkt förbi=)
mbma wrote:har inte sett bilen på så nära håll med dom blickar jag slängt på bilen (om det är niklas bil) så ser den ut att vara bra skick. men som sagt enbart på lite håll och när jag åkt förbi=)
aelget wrote:
O.T.
Stackars Grefven.... Blir jämt missförstådd, Men lugn... Jag fattade.
och även denna gången så är det för att man inte läser noga. varför man inte gör det vet jag inte. men det kan bero på att man tror att det ska vara negativ kritik när det bara var en ren upplysning och inget annat.
Grooverhound wrote:jo sant de du säger. frontplåten va inte i bästa skick så han klistrade ihop den lite hehe sen monterade en golf3 vr6 läpp fram.
hur passade detta med den läppen? ser ut som själve fan eller funkar det futan dölja skarvar med klistermärken? hehe
Har man en ny läpp och rak frontplåt e de inga problem att få de snyggt.
denna frontplåten va ju ganska knölig ena sidan så ingenting stämde.
men jo de går få de snyggt utan klibbor.