e30baur wrote:det var en bra jävla fråga vad det är för något.
kan vara m3 usa modell?
jag tro inte det... både s50b30us och s52b32us har 240hk... i så fall har dom bytt grenrör och chippat och släppt strypningarna för att få 295hk. båda dom modellerna har fetare kammar som lyfter 12.0mm som passar rakt ner i vilken M50/M52 som hellst önskas. där imot Alpina M52B33 har 280hk standard. men jag tro inte det är en sådan heller. han var nog full när han skrev annonsen
Some kids piss their names in the snow Chuck Norris can piss his name in concrete.
Oscarr wrote:Men GT finns väll bara i British green racing färgen??
Jag mailade Bmw i Tyskland på denna fråga. Var mest nyfiken då jag såg en annons i Tyskland. Enligt bmw i Tyskland så fanns det några som var special beställda i andra färger. Typ 5 st tror jag det var !
Dock så var det mailet 3 år sedan osv men på det han kunde se i sin databas så vare detta svar jag fick !
Oscarr wrote:Men GT finns väll bara i British green racing färgen??
Jag mailade Bmw i Tyskland på denna fråga. Var mest nyfiken då jag såg en annons i Tyskland. Enligt bmw i Tyskland så fanns det några som var special beställda i andra färger. Typ 5 st tror jag det var !
Dock så var det mailet 3 år sedan osv men på det han kunde se i sin databas så vare detta svar jag fick !
Högst troligen "lånad" bild då det på garaget inte står ngt om kolfiber inredning (utan trä) och inget om gt-prylarna. Sen var ju priset sådär lagom mysigt.
boost_ wrote:Högst troligen "lånad" bild då det på garaget inte står ngt om kolfiber inredning (utan trä) och inget om gt-prylarna. Sen var ju priset sådär lagom mysigt.
om det är en redig gt så är väl priset mycket bra? eller är jag helt ute cyklar med priset på dom?