Närå, tur att du märkte det direkt, inte kul paja så fina grejer på grusväg inte. grusväg är ett jäkla skit, drar mig för att köra grus in i det längsta..
Aj fan, tråkit Hoppas du fixar de, så man får en åktur innan du skruvar ur vursting motorn och sätter i svensson motorn Hehe skämt åtsido, hoppas de gått bra med maskinen iaf
Bmwandreas wrote:Igår körde man sönder pärlan:(
Skulle åka till en kompis som bor en bit ut på grusväg, och då var det en sten som ville träffa oljetråget:(
Men jag stängde av direkt så inget hände..
Surt!
Men vaf*n, har ju funkat oförskämt bra tidigare så lite motgångar ska du väl få smaka på
Får du ner tråget utan att lyfta motorn eller blir det svetsning på plats?
Tjena! Sjuk bil du har... nu har man nåt att sträva efter haha...
Jag orkade inte riktigt läsa igenom 50 sidor så jag vet inte om någon frågat detta men... blir det inte FÖR stumt utan bussningar av ngt slag? Tänkte på motorkuddarna och upphägningen till diffen som du ersatt med... ja... metall.. =)
Fredrik Henningsson - Halmstad
M3 E30 -90
Subaru Impreza WRX Special Edition -01 320 hk
Renault Clio Cup -93
Celica GT4 ST165 isbil
Citroén Nemo -08 kolfibrad
PROJEKT
E30 325iM -90 sugis
E30 320 -88 2,7 Turbo
Volvo 240 Turbo
Då är det antagligen skillnad på en turbo 6:a som går snällt jämfört med min kompressor 4:a som går riktigt ruppigt, blev grymma vibrationer och resonans i min bil, trodde att hela instrumentbrädan skulle lossna när jag åkte stummonterad motor. Då är ändå min motor väl balanserad.