Robin e30 - 2 l supercharger - kjula 18 sept med Musse
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Tack för spridarna idag! kanonsnällt
Fan man vad du sladdade där.. jävla gott låter den iallafall!! hoppas det löser sig med allt..
Fan man vad du sladdade där.. jävla gott låter den iallafall!! hoppas det löser sig med allt..
MVH Oliver Turbo Turtle
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
M3JONAS wrote:Roobin wrote:oj de har jag ingen aning , max drevad
nej usch inge 2,5 liter i år..
måste fan oringa osv, de kommer springa iväg alldeles för mycket, så en sak i taget.. o så kanske isf 2.5 liter nästa år..
Ok, varvar kompressorn 16000rpm och motorn 7500rpm eller hur mycket varavar ni?
16450 rpm skall den tydligen ha som maxvarv, hitta ett papper från bänkningen 97
283hk vid 7019 rpm
Audi S2 2,5 liter - 800whp?
VR Motor Stockholm AB
Robin Raita
VR Motor Stockholm AB
Robin Raita
Hehe bara göra om o göra rätt, tack Jocke för smidig affär, sprutet e nu sålt.
Kanske blir av med kamaxeln imorgon då blir de i beställa vipec snart samt z45..
Ventilerna verkar otroligt nog ha klarat sig, slängde på soppa i varje förbränningsrum o alla höll tätt, nåt annat sätt man bör göra på?
Kanske blir av med kamaxeln imorgon då blir de i beställa vipec snart samt z45..
Ventilerna verkar otroligt nog ha klarat sig, slängde på soppa i varje förbränningsrum o alla höll tätt, nåt annat sätt man bör göra på?
Audi S2 2,5 liter - 800whp?
VR Motor Stockholm AB
Robin Raita
VR Motor Stockholm AB
Robin Raita
Regnar ändå! då suger det att "snyta"
MVH Oliver Turbo Turtle
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
Du kan hälla ner lite T-röd i varje kanal ner mot ventilen och se om det kryper genom till förbräningsrummet.
Markus Jonsson
burken_jonsson@hotmail.com
Motorsport för alla. http://www.5100.se" onclick="window.open(this.href);return false;
burken_jonsson@hotmail.com
Motorsport för alla. http://www.5100.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Bensin/tröd borde vara lika lättflytande??
MVH Oliver Turbo Turtle
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
Bensin dunstar av så fort så kan vara svårt att se. Funkar med etanol ochså.
Markus Jonsson
burken_jonsson@hotmail.com
Motorsport för alla. http://www.5100.se" onclick="window.open(this.href);return false;
burken_jonsson@hotmail.com
Motorsport för alla. http://www.5100.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Den dunstar fort när det är ett tunt lager som det blir när det kommer förbi ventilen. Prova hälla ut några droppar bensin på ett bord eller liknande och dra ut det tunt så der du att det dunstar skapligt fort. Men det låter ju som dina ventiler klarat sig iaf
Markus Jonsson
burken_jonsson@hotmail.com
Motorsport för alla. http://www.5100.se" onclick="window.open(this.href);return false;
burken_jonsson@hotmail.com
Motorsport för alla. http://www.5100.se" onclick="window.open(this.href);return false;