FugitivE - E30 "340IM"
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
hahaha många som undrar pelko 
men kul att nån gör de
han blir bara gladare o gladare för varje dag, jag själv förstår inte de med tanken på hur fan mycket de e o göra haha.
Nä då men han gör ett helvete bra jobb måste jag säga, ska fortsätta sparka honom i röva så de händer nåt
Mvh

men kul att nån gör de

Nä då men han gör ett helvete bra jobb måste jag säga, ska fortsätta sparka honom i röva så de händer nåt

Mvh
Audi S2 2,5 liter - 800whp?
VR Motor Stockholm AB
Robin Raita
VR Motor Stockholm AB
Robin Raita
Beställde en låda stenskottsskydd som ska sprutas på under bilen, som liknar originalmassan från Würth idag!. Hoppas 12 tuber räcker
för hela bilen undertill.
Har alla grunder och färger som jag behöver också som kom från våran färgleverantör GLASURIT, som även är min sponsor när det kommer till allt inom färg.
Ska skicka upp mina fjäderben till Millway (www.millway.se), med 540bromsoken så ska han bygga adapterplattor till dom, så vi får på lite större skivor på kärran.. tror det kommer bli e36m3 skivor, men vi kommer kika lite på e46m3 skivor med.. oavsett hur det blir så blir det större än original iallafall
Sen kommer hela chassit beställas därifrån också, då Millway är en utav mina sponsorer med!
Bilen kommer även köras upp ditt när den är klar, så att Samuel själv får ställa in hela chassit.
Samuel är grym att ha att göra med när det gäller chassi! helt klart.
Men mer uppdatering imorgon som sagt, då det ska svetsas vidare på bilen!
Mvh Kevin

Har alla grunder och färger som jag behöver också som kom från våran färgleverantör GLASURIT, som även är min sponsor när det kommer till allt inom färg.
Ska skicka upp mina fjäderben till Millway (www.millway.se), med 540bromsoken så ska han bygga adapterplattor till dom, så vi får på lite större skivor på kärran.. tror det kommer bli e36m3 skivor, men vi kommer kika lite på e46m3 skivor med.. oavsett hur det blir så blir det större än original iallafall

Sen kommer hela chassit beställas därifrån också, då Millway är en utav mina sponsorer med!
Bilen kommer även köras upp ditt när den är klar, så att Samuel själv får ställa in hela chassit.
Samuel är grym att ha att göra med när det gäller chassi! helt klart.
Men mer uppdatering imorgon som sagt, då det ska svetsas vidare på bilen!
Mvh Kevin
Lackerare
Vänstertröskeln iprincip klar:

Kört lite vax invändigt nu också så skiten håller sig bättre.. kommer nog köra 2 omgångar till eftersom man blir klar med kärran..
Småhål, slipande, blästring osv kvar nu bara
ska bli så jävla skööönt och få ner den från vaggan efter det..
Så nu står kärran såhär:

Ska städa en jävla massa, sen så är det bara mata på igen
MvH

Kört lite vax invändigt nu också så skiten håller sig bättre.. kommer nog köra 2 omgångar till eftersom man blir klar med kärran..
Småhål, slipande, blästring osv kvar nu bara

Så nu står kärran såhär:

Ska städa en jävla massa, sen så är det bara mata på igen

MvH
Lackerare
- Strandholm
Du får skilja på underredsmassa från biltema eller annat dylikt och riktigt stenskottsskydd som originalmassan är 
Är dvs en gummiliknande yta, den som finns under all äckel klet.. så underredet kommer inte bli kletigt nej.. ska bli lackat, fast på stenskottsskyddet som sagt..
Du får se sen
Mvh

Är dvs en gummiliknande yta, den som finns under all äckel klet.. så underredet kommer inte bli kletigt nej.. ska bli lackat, fast på stenskottsskyddet som sagt..
Du får se sen

Mvh
Lackerare
du får gärna berätta om 12 tuber räcker för hela underedet
,
och fota ordentligt
är sugen på att göra samma sak för att få de någorlunda lika som orginal massan
tror att de kommer bli kanon
ser skit bra ut fortsätt i samma stil
mvh

och fota ordentligt

är sugen på att göra samma sak för att få de någorlunda lika som orginal massan

tror att de kommer bli kanon
ser skit bra ut fortsätt i samma stil

mvh
Inga problem bara lösningar
Jonathan Borgström
0737180119
http://www.garaget.org/Monsterw" onclick="window.open(this.href);return false;
Jonathan Borgström
0737180119
http://www.garaget.org/Monsterw" onclick="window.open(this.href);return false;
Ny funkar bilderna igen. Köpte photobucket pro så det inte blir mer strul 
Jag och Jocke har jobbat som grisar på sistonde med golvet för att få det klart någon gång.
Såhär blev resultatet..
Massa slipande, tvättande, och blåsande för att göra golvet klart:

Etsande grunden som läggs på först väldigt tunt:

Man dimmar bara på den såhär:

Sen blev det dags för epoxy grunden:

Nylagd blöt och fin:

Sen torr och redo för att bli lite slipad:

Kittade alla skarvar efter det:

Och sen blev det dags för stenskotts skyddet från Würth!.
För att få det som jag ville ha det så gick hela lådan åt, dvs 12 tuber, så det blir att köpa mer till resten sen..
Pålagd:

Sen 2k lack på det, en gråfärg även det:

Sen var det bara att ta bort vaggan och ställa bilen på pallbockar:

Kommer bli najs och ligga och meka under bilen i framtiden, får använda solglasögon

Mvh Kevin

Jag och Jocke har jobbat som grisar på sistonde med golvet för att få det klart någon gång.
Såhär blev resultatet..
Massa slipande, tvättande, och blåsande för att göra golvet klart:

Etsande grunden som läggs på först väldigt tunt:

Man dimmar bara på den såhär:

Sen blev det dags för epoxy grunden:

Nylagd blöt och fin:

Sen torr och redo för att bli lite slipad:

Kittade alla skarvar efter det:

Och sen blev det dags för stenskotts skyddet från Würth!.
För att få det som jag ville ha det så gick hela lådan åt, dvs 12 tuber, så det blir att köpa mer till resten sen..
Pålagd:

Sen 2k lack på det, en gråfärg även det:

Sen var det bara att ta bort vaggan och ställa bilen på pallbockar:

Kommer bli najs och ligga och meka under bilen i framtiden, får använda solglasögon

Mvh Kevin
Lackerare