bild: ett grenrör
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
-
- Posts: 708
- Joined: 21 Feb 2006, 13:39
- Location: Härnösand
Nu vart man ju lite sugen på att bygga grenrör igen. Tyckte det där V8 grenröret såg väldigt smidigt ut.
Borde ju inte vara problem med skenladd eller liknande då det var passande wg planering.
Ska bli kul och se hur mitt grenrör fungerar nu när jag ska ta ut den snart.
Finns ju alla möjligheter för att den lite kommer kunna hålla nere laddet så mycket som jag vill.
Borde ju inte vara problem med skenladd eller liknande då det var passande wg planering.
Ska bli kul och se hur mitt grenrör fungerar nu när jag ska ta ut den snart.
Finns ju alla möjligheter för att den lite kommer kunna hålla nere laddet så mycket som jag vill.
Rickard Persson, 0704-353595
535 e34 Turbo
Svetslicens mag (135/136) samt mma (111)
535 e34 Turbo
Svetslicens mag (135/136) samt mma (111)
xtiz wrote:klabbe.p wrote:xtiz wrote:Delar med mig av 2 st foto. dock v8 med turbo
Mer bilder Berätta gärna vad för bil och mer om motorn.
Vet inte så jätte mkt om motorn. 406 ,mettis, msd tänding, torrsump, osv. bromsad 18xx hk tidigare. gått 290 kmh slutfart i annan bil tidigare.
Bilen är en rörrams historia. 7.50 chassi kanske?. pv kaross , pg låda.
Den blir arg!
Men varför twinentry fläns?
-
- Posts: 708
- Joined: 21 Feb 2006, 13:39
- Location: Härnösand
börjesson wrote:Hemsö danne wrote:Det här är till en sugmotor som ni kanske förstår!
Men där är ju westgate uttag?
Nej det är juh vanliga sugrör,det ser väl vem som helst
Daniel Lindén 0738107803
Trance_boy@hotmail.com
Trance_boy@hotmail.com