r.ivars - SMOKEMACHINES
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
den är helflockad kul med sånt intresse!
Vi kanske skulle styra upp en ppf tid att träffas vid kärran och snacka lite skit? Annars vet man ju aldrig vilka som är framme och kikar och inte? =)
Vilken dag siktar ppfarna på att åka ner till mässan?
är rätt knäckt så jag orkade inte ens lägga upp bilder igår och räkningarna betalade jag på jobbet när jag började en kvart tidigare.. går bra nu med extratid... Polon är inne på fetreserven för jag känner inte att jag har tid att tanka.. Telefonlisten med "folk att ringa" är snorlång...
Det rullar på kall regning vår med bilbygge i allra högsta grad... Snart är det sommar, sol och en bil som ska köras som den vore stulen! Framtiden ser altså ljusare ut än nu ur fler aspekter
Vi kanske skulle styra upp en ppf tid att träffas vid kärran och snacka lite skit? Annars vet man ju aldrig vilka som är framme och kikar och inte? =)
Vilken dag siktar ppfarna på att åka ner till mässan?
är rätt knäckt så jag orkade inte ens lägga upp bilder igår och räkningarna betalade jag på jobbet när jag började en kvart tidigare.. går bra nu med extratid... Polon är inne på fetreserven för jag känner inte att jag har tid att tanka.. Telefonlisten med "folk att ringa" är snorlång...
Det rullar på kall regning vår med bilbygge i allra högsta grad... Snart är det sommar, sol och en bil som ska köras som den vore stulen! Framtiden ser altså ljusare ut än nu ur fler aspekter
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
- Jag Heter Jimmy
Mycket fiint blir det
/// Falck
-----------------------------------------------
Crafted at BMW M
Garaget
BMW M5 3.8 E34 1993 Daytonaviolett
Projekt, 8cm breddad BMW E21 Busbil på gata
-----------------------------------------------
Crafted at BMW M
Garaget
BMW M5 3.8 E34 1993 Daytonaviolett
Projekt, 8cm breddad BMW E21 Busbil på gata
Alla som knäpper den på Elmia måste lägga upp till oss/mig som inte kan åka till Elmia!.
Lycka till Ivars
Lycka till Ivars
Volvo 744 Kompressor & Turbo
Sponsras av Atracoo.se , L-M-R.se , Cp-Service.se , 828engineering.com , Grenror.se
Team Hansson Racing
Http://Hansson.page.tl Min Hemsida