Garage polaren och hans kompisar åker låga bubblor & stenhårt kapade framvagnar, så de 'endast går åka reservhjul fram annars tar de i
Några bilder på hans förra, en ny e på gång.
Här e en annan
Förr åkte denna kar turbo beemer på häng i rondellerna, i dag visar han röven och kör låga bubblor.. 3 splines sänkt va ja fattat de som
"My Other Ride Is Your Mother" [Volvo 745 -90] Schippet - Slit & släng
[Cheva Standard -35] Rat rod
Nackdelen med att sänka dom gamla svingaxlarna bak är att smörjet till bakhjulslagret uteblir då lagren får smörj av vxl låds oljan och drivaxlarna har en snygg uppåtvinkel, så ganska ofta får man lyfta upp rumpan på dom och köra i luften lite så det rinner ner olja till hjullagren
Men coolt?
Jajamensan
Jesus is coming.................LOOK BUSY!!!
+46 705702945 för den som vill nå mig på telefon. http://www.specialsvarv.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Kapsade lager så slipper man de problemet me oljan.. Så gör dessa grabbar Segt att hissa bilen hela tiden, en vacker dag råkar man kanske köra lite förlänga utan att lufta bilen.. Då har du ett ras i stället
"My Other Ride Is Your Mother" [Volvo 745 -90] Schippet - Slit & släng
[Cheva Standard -35] Rat rod
Ja har en polare som precis hängt i en 914 porschemotor i sin, med några weber förgasare (mins inte vad de hette). Men motorn med org. förgasare skulle ge närmare 100hk iaf, då borde den orka hålla farten i uppförsbacke iaf.
Det är inte den motorn i på bilden, nu har har 2 fetare slutrör.