Det går dåligt... Höll på med lådan osv i kväll o det bråkade som fan o kunde inte fatta varför vi inte fick på den. Tog ner kopplingen o kollade sa lamellen gick på axeln men ni kan ju ana min förvåning när den var för liten Testade en annan låda med för o va säker men gick inte heller så jag måste fått fel lamell
Nu är min kardan klar! Ska bli skoj o testa den riktigt sen! Men nu börjar budgeten fan bli ansträngd!
Hur långt kommer man på 2st 044 pumpar? Orkar turbo bottna dom? Har ju 3st men kanske ska sälja en eller om nån e sugen på sjukt lätta bbs rc hjul så säg till! De blir dock inte billiga i så fall
Min nya lamell kom idag med. Snabba ryck som vanligt så idag åker låda på!
Sandén wrote:Mmm tanken var o starta idag men får fan inte startmotorn o lira riktigt... Får fila o dona o bricka den lite o se om det går köra upp nått oljetryck
ovala hål, man ska ha startmotorn så långt "ifrån" motorn man kan
Då var bilen startad Va lite små strul först med startmotorn som inte passade riktigt med kuggen o mitt m30 svänghjul men slipade lite i hålen o grejade så funkade det sen! Låter som en jänkare på starten typ men men hehe
Läckande avgas o wg röret börjar skramla i skärmen så det e inte motorn som rasar på slutet hehe!