Har inte orkat skriva nånting i mi tråd. Det som har hänt är att jag har hämtat min topp från FP engine. Jag har monterat på toppen o stoppat i kammar mm. Det är lite skit kvar på motorn. Men just nu sitter motor i bilen för vi har bygt fästen till ic, kyl mm. Kan säga att allt är cutombyggt=).Men det finns fortfarande massor att göra. Men i örjan på april så beställs alla otordelar som är kvar.
Ni ser på bilderna att de finns gott om plats;)
Jag uppdaterar lite dåligt. Händer inte så mycket, man måste ju göra lite annat jobb så man har råd att hålla på Men bromar på plats, stolar och bälten sitter i, plast framrutan är monterad, bakrutan är tonad och ska monteras senare i veckan Sido bakrutorna ska tonas o monteras i veckan. Så snart är allt med karossen färdigt. Tänkte bygga tryckrör och avgas system innan jag lyfter ur motorn och ska göra de sista på motorn.
Var till fräsarn idag så han kunde punkta mina alurör. Det går segt men det änder ändå lite saker.
Hej hej. nu kommer det lite bilder så alla blir glada. =) Det som saknas är att montera vattenpumpen så man kan montera dit kamremmen. Den ligger i örebro,ska hämtas imorrn=).
Fick mitt insug i fredags med =)