r.ivars - SMOKEMACHINES
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- vectramicke
- Posts: 524
- Joined: 30 Aug 2006, 14:40
- Location: Åland
Ja nog e de ju sorgligt att de behövs 1000hp för att komma ner på nior Märkte att de gick med mycket mindre effekt jag
Fyfan den kommer bli grym din bil i sommar ivars! Ska bli skoj att se in action!
Fyfan den kommer bli grym din bil i sommar ivars! Ska bli skoj att se in action!
Holmström Motorsport
Cheva Cavalier /Volvo T5
ET: 6.82 326km/h@402m
ET: 4.39 262 km/h@201m
1.04 60fot
Cheva Cavalier /Volvo T5
ET: 6.82 326km/h@402m
ET: 4.39 262 km/h@201m
1.04 60fot
Kommer bli sjukt ballt! Ska bli skoj o se vad det blir för siffror sen!
Fan att man ska va lite efter o bara försöka nå 1000hk o 9or men hey jag bor ju typ på landet med
Fan att man ska va lite efter o bara försöka nå 1000hk o 9or men hey jag bor ju typ på landet med
http://www.garaget.org/sanden" onclick="window.open(this.href);return false;
Audi Sportquattro -86
VGD Performance
Audi Sportquattro -86
VGD Performance
larsson wrote:vectramicke wrote:Ja nog e de ju sorgligt att de behövs 1000hp för att komma ner på nior Märkte att de gick med mycket mindre effekt jag
Fyfan den kommer bli grym din bil i sommar ivars! Ska bli skoj att se in action!
haha jag håller med:P åkte ju låg 9a med ca 800
M V H larsson
9,0-9,33=låg 9,34-9,66=mitten 9,67-9,99=hög eller är jag ute och cyklar??
sååå larsson ???
Nu håller det på att spåra ur totalt!!
Team Boost Performance
E30in 2009:
9,25@253.7km/h;)
Jimmy Henriksson
00358408269812
Team Boost Performance
E30in 2009:
9,25@253.7km/h;)
Jimmy Henriksson
00358408269812
jimpa wrote:larsson wrote:vectramicke wrote:Ja nog e de ju sorgligt att de behövs 1000hp för att komma ner på nior Märkte att de gick med mycket mindre effekt jag
Fyfan den kommer bli grym din bil i sommar ivars! Ska bli skoj att se in action!
haha jag håller med:P åkte ju låg 9a med ca 800
M V H larsson
9,0-9,33=låg 9,34-9,66=mitten 9,67-9,99=hög eller är jag ute och cyklar??
sååå larsson ???
jaja 1 hundra del hehe med trasig motor ska jag till läga också
tjöta på ni jag åkte 9a på häng och mysladd... och INTE på kjula eller mantorp
Dagens update...
Det är bergochdalbana... Har supergoda firmor som ställer upp och lägger ner mycket tid på mig.. Stort tack till PPF än en gång för all research support och pushning!
Och tack Engson motor som ställde upp att balansera mitt vevparti igår kväll, + mätning av alla lagerspel idag! Även tack till jospeed som har slipat ringar till ännu en av mina racemotorer! =)
Har yrat runt lite bland lagerspel, stakspelet är jag nöjd med, blir 7 hundra delar omodifierat, vevtapparna har lägsta diametern enligt "lista".
Har även lägst på ramtapparna, men där är jag inte pleased med lagerspelet... Dock har så många andra bmw åkare kört med sånt litet spel förut.. Vill inte ens nämna vad spelet blir där.. Men jag kommer åka det! Blir dock ingen 20/50 raggarolja, utan kommer fortsätta köra på min 10/60 olja!
Väl sent på dagen åkte jag och ställde in alla grejer i garaget! Men det blev en trip till enköping för att möta en bmw broder som också åker 3 liter (fast i m20 = hårdrock), dock av den hemliga typen som knåpar utan internet =) Iallafall så lämpade han över kolvkonan som är ppf's, tack för uppmötandet, grymt uppskattat
Tillbaks till garaget, blev ett 2.5h pass, men m50in är man så van med så allt flyter på så fint.
armin preppade min oljepump igår btw, svinfint
veven under mätning och spekulation hos stefan på engson.
visst lär oljepumpen monteras ihop såhär?
packboxbyte,
HIGHTECH bmworginal axiallager, sjukt rambo!
vev ipajsad, utan stödgördel då jag lär limma den och tråg samtidigt, så preppar det andra innan
racing kedjor så man slipper ev. brott.
klart för idag.
klämde dit de inslipade ringarna, + supportringen som var en nyhet man behövde när kolvbulten sitter så högt upp..
imorn hämtar jag nog kärran hos ppf!!!!!
Dagens update...
Det är bergochdalbana... Har supergoda firmor som ställer upp och lägger ner mycket tid på mig.. Stort tack till PPF än en gång för all research support och pushning!
Och tack Engson motor som ställde upp att balansera mitt vevparti igår kväll, + mätning av alla lagerspel idag! Även tack till jospeed som har slipat ringar till ännu en av mina racemotorer! =)
Har yrat runt lite bland lagerspel, stakspelet är jag nöjd med, blir 7 hundra delar omodifierat, vevtapparna har lägsta diametern enligt "lista".
Har även lägst på ramtapparna, men där är jag inte pleased med lagerspelet... Dock har så många andra bmw åkare kört med sånt litet spel förut.. Vill inte ens nämna vad spelet blir där.. Men jag kommer åka det! Blir dock ingen 20/50 raggarolja, utan kommer fortsätta köra på min 10/60 olja!
Väl sent på dagen åkte jag och ställde in alla grejer i garaget! Men det blev en trip till enköping för att möta en bmw broder som också åker 3 liter (fast i m20 = hårdrock), dock av den hemliga typen som knåpar utan internet =) Iallafall så lämpade han över kolvkonan som är ppf's, tack för uppmötandet, grymt uppskattat
Tillbaks till garaget, blev ett 2.5h pass, men m50in är man så van med så allt flyter på så fint.
armin preppade min oljepump igår btw, svinfint
veven under mätning och spekulation hos stefan på engson.
visst lär oljepumpen monteras ihop såhär?
packboxbyte,
HIGHTECH bmworginal axiallager, sjukt rambo!
vev ipajsad, utan stödgördel då jag lär limma den och tråg samtidigt, så preppar det andra innan
racing kedjor så man slipper ev. brott.
klart för idag.
klämde dit de inslipade ringarna, + supportringen som var en nyhet man behövde när kolvbulten sitter så högt upp..
imorn hämtar jag nog kärran hos ppf!!!!!
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
du har nämnt att du ska steka supror i sommar.
men toyota har en annan liten modell som tycks vara ganska arg oxå.
http://www.youtube.com/watch?v=rnvzVDQGxPo
det är fan som små top doorslammer
men toyota har en annan liten modell som tycks vara ganska arg oxå.
http://www.youtube.com/watch?v=rnvzVDQGxPo
det är fan som små top doorslammer