Ja!r.ivars wrote:man kanske skulle ta sig i kragen och kika på den =)Jag Heter Jimmy wrote:sitter fortfarande på en mtech 2 front Kopia med lite halvtaskig kina passform
r.ivars - SMOKEMACHINES
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
M3:an 2008:
10.18@233.6
Touringen 2009:
10.73@217.5
M-tech 1 E30 2010:
11.56@199.12
E21 racebil 2011 "In the 7s"
7.88@285
Det kan man kalla trendbrott!
-------------------------------------------------------
070-7318090
10.18@233.6
Touringen 2009:
10.73@217.5
M-tech 1 E30 2010:
11.56@199.12
E21 racebil 2011 "In the 7s"
7.88@285
Det kan man kalla trendbrott!
-------------------------------------------------------
070-7318090
jag har rattat din SAABJohanH wrote:Snacka om att jag blev förvånad i morse när min bil hade blivit vit o bakhjulsdriven över natten - hur gick det till??![]()
![]()
Synd att du kom så sent, men den såg bra fet ut!!
Tack för att ni knuffade min till rätt rum![]()
mvh johan

246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
det blir ju kalas då när du ska till eskilstuna och kolla på frontenBäckis wrote:Ja!r.ivars wrote:man kanske skulle ta sig i kragen och kika på den =)Jag Heter Jimmy wrote:sitter fortfarande på en mtech 2 front Kopia med lite halvtaskig kina passform

Och nu är du fast för evigtr.ivars wrote:jag har rattat din SAABJohanH wrote:Snacka om att jag blev förvånad i morse när min bil hade blivit vit o bakhjulsdriven över natten - hur gick det till??![]()
![]()
Synd att du kom så sent, men den såg bra fet ut!!
Tack för att ni knuffade min till rätt rum![]()
mvh johan

motordelar tvättade, block, tråg, mm lackat i samma mattsvarta som kupén.
nu filar jag kolvar och lysnsar på AC/DC vid datorn.. hur mycket alu spån kan det bli liksom......................
fyfan vad det fjällar!
hört från avesta att grenröret är typ klart! Mycket kul!!!!!!
nu filar jag kolvar och lysnsar på AC/DC vid datorn.. hur mycket alu spån kan det bli liksom......................
fyfan vad det fjällar!
hört från avesta att grenröret är typ klart! Mycket kul!!!!!!
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
- Bmwandreas
- Moderator
superlagom tajmat är bilen borta, och alla motordelar inte klara från motorfirma än.. Tajmat med en högintensiv vecka på jobbet med kurs torsdag/fredag på arlanda..
händer detso mer med bilen.. PPF ÄR VÄRST!!!!! och fördelen med dom är att jag inte behöver bry mig, liter på dom till 100% både vad gäller funktion och utseende.
enl plan blev det ett pulssplitt grenrör med ett försök på att få turbon under huven..

i mailet från ärtan star det "go big or go home"..

dock har lite problem uppstått.. jag fixade ju ordning årets jävla rör för att åka sidepipe... med ett spirorör och lite plåtbitar... vart skitbra... (så snyggt ett jävla spirorör i en bil kan bli)..
Placeringen av det var enkelt, då det tidagre var årets häckigaste lösning på sidepipe.. nån hade tagit en motorsåg och kapat ur torpedvägg och sågat upp skärmen på fyllan.. Så jag tänkte enkelt, här kan avgaset gå man behöver bara snygga till "lite"..
Nu sitter toppen i princip för det 16cm breda röret.................. FAIL!
har terapiat lite i det tomma garaget med att rigga för snabb ihopmontering av motor...
där jag råkade fixa till dubbla satser lager till motorn... vill nån köpa så har jag en uppsättning extra.. eller så är det nån jättedålig SIGN att jag kommer behöva 2 uppsättningar

var iväg till ett bläster och pulverlack företag på lunchrasten stressad som en raket... sen bankade jag i brallorna när han berättade ungefär vart det skulle landa...

tvättar block på jobbet, först roterande ståltrissa, sen hettvattentvättmaskin

ur med pluggarna och högtryck

min nya favorit färg.. flüggers matta metallfärg!! SÅ GRYM!!!!!!!!

tråg och skit fick sig en omgång ståltrissa och flügger
Nu är blocket hos en av profilerna som lurat mig ifrån BPU träsket och förklarat alla grunder i motorbygge, jocke på jospeed.. Han får slipa in ringarna på min 3dje racemotor.. Ett vinnande koncept
händer detso mer med bilen.. PPF ÄR VÄRST!!!!! och fördelen med dom är att jag inte behöver bry mig, liter på dom till 100% både vad gäller funktion och utseende.
enl plan blev det ett pulssplitt grenrör med ett försök på att få turbon under huven..

i mailet från ärtan star det "go big or go home"..

dock har lite problem uppstått.. jag fixade ju ordning årets jävla rör för att åka sidepipe... med ett spirorör och lite plåtbitar... vart skitbra... (så snyggt ett jävla spirorör i en bil kan bli)..
Placeringen av det var enkelt, då det tidagre var årets häckigaste lösning på sidepipe.. nån hade tagit en motorsåg och kapat ur torpedvägg och sågat upp skärmen på fyllan.. Så jag tänkte enkelt, här kan avgaset gå man behöver bara snygga till "lite"..
Nu sitter toppen i princip för det 16cm breda röret.................. FAIL!
har terapiat lite i det tomma garaget med att rigga för snabb ihopmontering av motor...
där jag råkade fixa till dubbla satser lager till motorn... vill nån köpa så har jag en uppsättning extra.. eller så är det nån jättedålig SIGN att jag kommer behöva 2 uppsättningar

var iväg till ett bläster och pulverlack företag på lunchrasten stressad som en raket... sen bankade jag i brallorna när han berättade ungefär vart det skulle landa...

tvättar block på jobbet, först roterande ståltrissa, sen hettvattentvättmaskin

ur med pluggarna och högtryck

min nya favorit färg.. flüggers matta metallfärg!! SÅ GRYM!!!!!!!!

tråg och skit fick sig en omgång ståltrissa och flügger
Nu är blocket hos en av profilerna som lurat mig ifrån BPU träsket och förklarat alla grunder i motorbygge, jocke på jospeed.. Han får slipa in ringarna på min 3dje racemotor.. Ett vinnande koncept

246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
- Bmwandreas
- Moderator