Heimdahl's 325 coupé
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Tog o städade hela garaget idag och tog bort alla lösa delar på bilen.
Innan..
Efter en rejäl dammsugning och avtorkning, allt ska sedan vaxas!
Tomt...
Där står hon o väntar på lackering, den är helt klar, återstår bara lite polering på taket. Hoppas innerligt att lackeraren hör av sig snart!
Innan..
Efter en rejäl dammsugning och avtorkning, allt ska sedan vaxas!
Tomt...
Där står hon o väntar på lackering, den är helt klar, återstår bara lite polering på taket. Hoppas innerligt att lackeraren hör av sig snart!
E30 M50.
- m_ellisson
gott..föresten vad bli det för färg på bilen?
///Magnus Ellisson
0733213976
Projekttråd: Bygger om E30in till Proint godkänd!
Facebooksida: Mellisson Drifting
Stort tack:
PPF
Streetpower Olofström
Redins Bilsmedja
Sandqvist Motorsport
DanneJDrift.se
Dan Gyldmark
AutoExperten Kalmar
0733213976
Projekttråd: Bygger om E30in till Proint godkänd!
Facebooksida: Mellisson Drifting
Stort tack:
PPF
Streetpower Olofström
Redins Bilsmedja
Sandqvist Motorsport
DanneJDrift.se
Dan Gyldmark
AutoExperten Kalmar
Pitbull wrote:Du ska inte vänta lite och spara lite pengar sen köpa buren??
Egentligen borde man göra så, men känner att det blir så äckligt tajt om man ska få ihop allt tills Maj, särskilt nu när man mår skit dåligt och har två operationer som ska genomföras inom några veckor.. Men ska försöka lösa allt ändå, så blir o köpa halvburen snart Eftersom buren ska byggas till en skruvbur så tas buren ut och lackas.
E30 M50.
Det jobbet som du gör med din bil hade min också behövt egentligen, men jag är inte ens lite sugen på att lägga ner all den tiden på det!
Speciellt inte nu när jag ser hur roligt du har det
Drygt med virus, operationer och skit!
Känns som att jag får titta förbi grannkommun med ett flak motivations öl och skruva lite bimmer någon helg?
Känns som att jag får titta förbi grannkommun med ett flak motivations öl och skruva lite bimmer någon helg?
-
Ludde_ wrote:Det jobbet som du gör med din bil hade min också behövt egentligen, men jag är inte ens lite sugen på att lägga ner all den tiden på det!
Jag kan vara chaufför! har bevisat ännu en gång att jag inte ska dricka alkohol så de blir lugnt ett tag framöver
MVH
Pain is just temporary, glory last forever.
Jens Abrahamsson
0708323221
Jens Abrahamsson
0708323221
Ludde_ wrote:Det jobbet som du gör med din bil hade min också behövt egentligen, men jag är inte ens lite sugen på att lägga ner all den tiden på det!
Haha, förstår dig asså. Finns inte en rimlig chans i helvetet att jag tänker göra om det iaf! Kan va att man inte har tillgång till allt man bör ha för att det ska underlätta för en. Men jag ångrar mig varje dag att man inte köpte sig en lite fräschare o började bygga motor ist, men lätt o vara efterklok.
En sak är säker iaf, jag tänker sälja den här till sommaren iallafall och börja bygga på något annat.
Haha, jode. Helt sjukt, äter mer medicin än vad tanterna på Vidablick gör..
Tycker gott vi satsar på din kärra ist, bra mkt roligare o skruva maskin
E30 M50.
CrazyVikingsRacing wrote:Ludde_ wrote:Det jobbet som du gör med din bil hade min också behövt egentligen, men jag är inte ens lite sugen på att lägga ner all den tiden på det!
Jag kan vara chaufför! har bevisat ännu en gång att jag inte ska dricka alkohol så de blir lugnt ett tag framöver
MVH
Känner igen mig där hahaha.
E30 M50.