Ne nu får du uppdatera lite Joel!
Måste ju ha något o läsa till ölen när man sitter här uppe i åre o njuter av en veckas semester!!
Räknar med provstart till helgen iaf!!
Eller måste chefsmeken vara hemma för att de ska hända något i garaget??
Claes.j wrote:Jag röstar också på en uppdatering av tråden....
Bilen verkar bli jäkligt bra i din version också. D vore ju svinballt med 4 sittastillstolar i den, om det nu e möjligt...
tummen upp!
Möjligheten finns nog.. Likadan snurra som Sandén har i sin har de tidigare bromsat över 1000hk om jag inte har fel!! Men de återstår ju o se.. Tror också att den snurrar Joel har i sin nu är den samma som Pastorn hade i sin audi tidigare.. Men vi får som sagt de resultatet se om ett tag! Om inte ska jag fan elda Joel med gasolbrännare i röven när jag kommer hem!!
Bmwandreas wrote:Det är en vanligt 72mm BW turbo. Och rekordet jag fått ut är 837 whp. Jag tror 800 whp räcker åt han också:)
De stämmer säkert, Men vad jag tidigare hört så ska de bromsat 1150hk ur en likadan turbo tidigare.. !?!? Joel Får vika in om jag har fel! Men jag har hejjat på Joel nu ett bra tag så allt som är under 1000hk är jag inte nöjd med! Joel nöjer sig med 850whp om de nu är möjligt!? Jag själv vill/hoppas på att Joel når iaf 900whp!
Men som sagt vi får se!
Den är inte klar än men de kommer ju uppdateras i god tid innan mappning!!
Haha Robin för fan åk mer skidor o drick mindre öl! Pastorn bromsa 954hk i maskin med denna snurran det är allt jag vet sen får vi se hur länge det räcker på min maskin.
Jag är nöjd om jag kommer hem med maskin som inte är i molekyler o som sagt 800whp e rätt mkt med
Hade ju 754whp i min gamla o det va så där härligt för mkt för en normal e30 kaross så samma känsla måste det bli iaf men att jag förhoppningsvis får ner effekten när jag vill o kan åka en jävla 9a i år hehe
Men ärtan har fria händer när det väl är dax så vi lär väl se hur långt den hänger med!
Last edited by Sandén on 16 Mar 2010, 22:10, edited 1 time in total.