haha, det skulle va du till det!Konny wrote:Fredriktak wrote:Fruktansvärt FETA SYND att dom är felstyrda
Sant! Men man vänjer sig fort säger dom. Och gör man inte de så får man väl bygga om bara

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
haha, det skulle va du till det!Konny wrote:Fredriktak wrote:Fruktansvärt FETA SYND att dom är felstyrda
Sant! Men man vänjer sig fort säger dom. Och gör man inte de så får man väl bygga om bara
Konny wrote:Visst är den pigg med fullt ladd?E30Anders wrote:Ända problemet med att sitta på fel sida är att sikten blir jävligt begränsad vid omkörning och att man får backa genom driven på Mcdonald's.
Har själv en felstyrd evo 6 och en skyline r33gtr och man vänjer sig på en vecka.
Du har helt klart skaffat dig en riktigt rolig bil och 4wd är ju överlägset när man åker mycket gata.
Det jag tycker är lite synd med just evo 4 är att den saknar breddarna men det går ju lätt att bygga om då allt passar från evo 6:an.
Lycka till med bygget.
Mvh/ Anders
Tackar!
Jo, Evo är fan roliga bilar!
Jag och en kompis var just ut och prövade en sväng med 2,4bar i ladd. (600hk) Bara för att se hur den gick..
Fan vad den går! Dock ville de bara slira. Är ju aningen kallt i backen, inte riktigt optimalt med R-däck kan man säga![]()
Får hem 16" fälgar och is däck i natt
johankihl wrote:Varför i hela fridens namn sålde man den därSåg skitkul ut att rasta på isen. Fälgarna och däcken såg jävligt WRC ut ihop. Var fälgarna tunga tyckte du?
fulingbusen wrote:Hur breda är fälgarna?
johankihl wrote:Fan vad du putsar, äntligen får bilen vad den förtjänar
BMWM20 wrote:blir nog fint de där, kommer att se fan så mycket fränare ut med en riktig laddluftkylaremen var ha du köpt ratten..? är ju dyra dom där om man ska ha sparco eller nåt.. men ja sku ju behöva en jag med istället för gummi slangen som sitter där nu..