Heimdahl's 325 coupé
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
david__ wrote:vad äter du??
nåt som ger dej en jävla massa enrgi antar jag iaf, helt cp att du inte blir
trött på att slipa o spackla o plasta o KYLAN
hoppas det går bra
Äter Arsenik och dricker strårom. Nae, vettifan själv asså. Vill se bilen färdig så man får tvinga sig ut, är dock äckligt trött på kylan.
Tack!
E30 M50.
-
Wiic wrote:Ska ned till bankeriet imorgon o fjuttla över lite pengar, så den kan skickas
Har haft så otroligt mkt i skolan nu, så har inte hunnit.
Haha, tack
Det låter bra de Victor.
Min bur är också på G. Vi beställer burar på fel årstid. Alla vill ju ha burar nu. hehe
Kämpa vidare så ses vi snart.
Mattias Skoglund
Mob: 0763-493494
2009: 575whp samt 740wnm 1,4bar. M30B35
2010: 842whp samt 983wnm 1,8bar. M30B35
Mob: 0763-493494
2009: 575whp samt 740wnm 1,4bar. M30B35
2010: 842whp samt 983wnm 1,8bar. M30B35
- m_ellisson
Blir fint som snus detta! kämpa på
///Magnus Ellisson
0733213976
Projekttråd: Bygger om E30in till Proint godkänd!
Facebooksida: Mellisson Drifting
Stort tack:
PPF
Streetpower Olofström
Redins Bilsmedja
Sandqvist Motorsport
DanneJDrift.se
Dan Gyldmark
AutoExperten Kalmar
0733213976
Projekttråd: Bygger om E30in till Proint godkänd!
Facebooksida: Mellisson Drifting
Stort tack:
PPF
Streetpower Olofström
Redins Bilsmedja
Sandqvist Motorsport
DanneJDrift.se
Dan Gyldmark
AutoExperten Kalmar
Pitbull wrote:Wiic wrote:Ska ned till bankeriet imorgon o fjuttla över lite pengar, så den kan skickas
Haha, tack
Det låter bra de Victor.
Min bur är också på G. Vi beställer burar på fel årstid. Alla vill ju ha burar nu. hehe
Kämpa vidare så ses vi snart.
Tack Mathias . Skickar över pengar nu i veckan. Haha, verkar nog va så. Blir kul o se ditt burbygge i e34an.
Tack, detsamma!
E30 M50.
-
Wiic wrote:Ska ned till bankeriet imorgon o fjuttla över lite pengar, så den kan skickas
Haha, tack
Jaja professorn se bara till o fjuppla omkring kulorna rätt så det blir ngt brännande inom snar framtid
MVH
Pain is just temporary, glory last forever.
Jens Abrahamsson
0708323221
Jens Abrahamsson
0708323221
CrazyVikingsRacing wrote:Wiic wrote:Ska ned till bankeriet imorgon o fjuttla över lite pengar, så den kan skickas
Haha, tack
Jaja professorn se bara till o fjuppla omkring kulorna rätt så det blir ngt brännande inom snar framtid
MVH
Haha, det behöver du inte oroa dig för!
Mvh
E30 M50.
-
Snygg blå färg på bagageluckan. Eftersom den också ska lackas så tyckte jag det var hög tid o ta fram den o pilla lite med.
Bestämde mig lite halv impulsivt att skita i kolfibern vid skärmkanterna..
ÖVER en timme tog det o få väck all kolfiber med vinkelslipen (lamellskiva). Värsta jag varit med om, kunde forma håret precis som jag ville sen, kändes som svinto. Så skiten hade verkligen hållt annars asså.
Men tror ändå jag gjorde rätt på något vis.
Mvh
Bestämde mig lite halv impulsivt att skita i kolfibern vid skärmkanterna..
ÖVER en timme tog det o få väck all kolfiber med vinkelslipen (lamellskiva). Värsta jag varit med om, kunde forma håret precis som jag ville sen, kändes som svinto. Så skiten hade verkligen hållt annars asså.
Men tror ändå jag gjorde rätt på något vis.
Mvh
E30 M50.
Update dags igen.
Har passat in dörrarna nu också så dem är bara o hänga på sen när bilen är lackad, smidigt
Sedan blir det o helsvetsa höger o vänster sida bakom skärmkanten pga grov valsning så man får allt korrekt.
Dock är dörren bara påhängd nu så inget stämmer ju liksom.
Vänster skärmen finspacklad för sista gången, dock ser det lite knasigt högst upp på skärmen, men det är bara bilden som visar fel.
Imorgon fortsätter vi!
Mvh
Har passat in dörrarna nu också så dem är bara o hänga på sen när bilen är lackad, smidigt
Sedan blir det o helsvetsa höger o vänster sida bakom skärmkanten pga grov valsning så man får allt korrekt.
Dock är dörren bara påhängd nu så inget stämmer ju liksom.
Vänster skärmen finspacklad för sista gången, dock ser det lite knasigt högst upp på skärmen, men det är bara bilden som visar fel.
Imorgon fortsätter vi!
Mvh
E30 M50.
Nu är bakskärmarna helsvetsade och klara. Skönt o ha en riktig plåtkant ändå. Tackar Roos för hjälpen med svetsningen!
Återstår omspackling på diverse ställen, men men.
Bilder..
Och grundad..
Slänger även upp en bild på underredet. Dock ska bultarna till bakaxeln bytas etc, så det är inte helt klart..
Återstår omspackling på diverse ställen, men men.
Bilder..
Och grundad..
Slänger även upp en bild på underredet. Dock ska bultarna till bakaxeln bytas etc, så det är inte helt klart..
E30 M50.