Men har nu kommit fram till att den blir för dyr att fortsätta på. En 17årig student har inte fett stält

*Block: M20B25 (2,5L) Nyrenoverad.
*Vevstakar: Original
*Kolvar: Svarvade katkolvar=lågt komp
*Topp: M20B20 som är: o-ringad, uppslippade förbränningsrum, svetsade vattenkanaler, lite portad.
*Toppackning:original + o,3
*Kamaxel: Original
*Oljekylare: Setrab
*Insug:325 som är matchportat
*Spridare: 680cc@3bar (PPF)
*Bränsle pump:Walbro pump 255L/h (extern montering)(PPF)
*Ic: 600X300X76 /3" sid anslutningar. (PPF)
*Tryckrör 3" med reducering till 2,5" in till turbon. (PPF)
Grenrör: extraktor med extern WG
*Turbo: T70
*Wastgate: 50mm Typ HKS (0,8bars fjäder)
*Bränsle: Mappad på BF 98
*Styrsystem: Megasquirt I v3.0
*Bredbands lambda: AEM Kit med extern mätare.
Inredning:
*1st 5" Multi mätare mitt på panelen. inkl shiftlight
*1st AEM bredbands lambda
*1st Black panel turbo mätare inkl PEAK funktion.
*1st Oljetrycks mätare.
Kaross:
Garage lack. (Svart)
Uppkapad frontplåt för IC:n
Avtagbar både hur och skuff. (Med huvlås)
Taklucka
Övrigt original.
OBS! Finns rost i kofångare bak + sprucken baklampa.
OBS: bör mappas riktigt innan bus/lek.
En potent bil med mkt godis för pengarna. Bilen är seriöst byggd. kostar betydligt mer att bygga än de angivna priset!
Säljes pga tappat lusten och vill prova ngt nytt (Billigare).
För mer info och bilder hör av er:
0768-061117 (Min pappa pga jag går i skolan)
Eller via PM.
Pris:45k eller högstbjudande. Kan även bytas mot ngt roligt. Skicka bud via PM, Svarar på allt

Bytes förslag: Volvo turbo, Ford turbo, Audi Turbo eller ngt annat skoj. Skriv vad ni har.
Inga pengar kan läggas mellan!!!



/// Micke