Kasta iväg ett PM hårt som fasen så står jag där likt en papparazzi (eller hur det nu stavas..kanske kan skriva Fiat ist för papparazzi för det låter Italienskt =P)
Audi S5 B8 4.0t
E30 325ix M50 turbo 840awhp 7 speed DCT.
M50 764whp @ 1.7 bar.
M20 675whp @ 2.2 bar.
ikväll startade skiten, låter rätt fint å så så nu blir de å ragga upp en ny generaor omgående och göra klart fjäderbenen så man kan ut å slakta lite...
kladda inte i tråden om du inte är intresserad av att handla
Fear This wrote:ikväll startade skiten, låter rätt fint å så så nu blir de å ragga upp en ny generaor omgående och göra klart fjäderbenen så man kan ut å slakta lite...
niklas g wrote:härligt du ! se till å rull på den nu !
sagt & gjort jag & li´l kim slängde ihop de sista på bilen idag och drog ut på en provrepa med enbart 3,5" downpipe och bortplockad huv då den nya turbon tar i huven:) känns som att bilen går bra mkt hårdare än förra året iaf så de blir till å riva å efterdra toppen å in å mappa den sen blir de nog kanon! sen får du lämna tanten å ungarna nån helg till förmån för lite race å festande tycker ja
just jävlar!! har filmat lite åxå så nisse blir nöjd ska lägga upp länk såfort ja får hem filmen.. den blöddrar lite på låga mm iom jag inte mappat den för de större spridarna, etanolen, turbon mm men den bryter på ganska fint iaf..
haha ja e bakis, så ja jobbar på de såfort ja kan dvs låååångsamt hehe.. sitter hos polarn som äger kameran, den som filmade har dock kameran hos sej å han e spårlöst försvunnen men ska fixa såfort som möjligt