Nu ska jag bli nykterist.

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

korre

Post by korre »

Fyhelvete Dofilus, krya på dig är väll de minsta man kan säga :?
- Min portfolio
http://kmdev.se" onclick="window.open(this.href);return false;
nicke.t

Post by nicke.t »

åfy fan vilken jobbig helg.
TEL 0707149931 nicke.t@bredband.net
robin161

Post by robin161 »

hahaha jävel va jag har garvat när jag läst igenom tråden! :lol:

ingen som har några nya bekännelser?
om man kissar på en katt, blir det en kissekatt, om man missar, en kissemiss!
Franzén

Post by Franzén »

Slutade med sprit för många år sen då jag på sämsta sätt upptäckte att jag inte skall dricka den typen av berusningsdrycker.
Öl funkar, men sprit går EJ!

Var på galej med mina vänner i Varberg och ingen av oss var väl direkt försynta och tillbakadragna.
Efter att jag druckit Red Bull och Vodka för 1600:-, min polare för 1300:- och hans brorsa drack för 1200:- så skulle vi sedemera hem.
Bartendern hade för länge sen informerat oss om att vi hade druckit upp all Vodka dom hade i baren.
Vi tog en svarttaxi hem till sommarstugan och här lyckades jag kräkas ner hela dörrsidan bak på bilen.
Mina polare mörkade allt så föraren märkte inget.
Jag kom ungefär 45 meter innan säkringen gick totalt.
Klockan var väl 2 på natten då, och strax efter 8 på morgonen kan jag resa mig upp från ängen jag har legat på för att smyga hem.
Upptäcker att jag är pissnödig som fan så jag ställer mig bakom en soptunna och pissar... utan att ta fram dasen ur brallorna.
Sen smyger jag vidare mellan stugorna där alla fortfarande sover.
Väl uppe vid stugan upptäcker jag att mina kläder är äckliga som fan.
Jag river av mig dom och trycker ner dom i... mulltoan.
Sen ställer jag mig under kallvattenduschen utomhus och tvättar av mig all skit som jag ådragit mig under natten.
Utan att torka mig går jag rakt in och lägger mig bredvid min dåvarande flickvän.
Plötsligt upptäcker jag att jag måste spy igen, så jag rusar upp och får tag i en gammal Biltema-kasse som jag kan spy i.
Allt detta förevigas givetvis av mina snälla polare som nu har vaknat till och upptäckt att dom heller inte är speciellt nyktra.
Kameran fylls med roliga foton på mig som spyr och moonar om vartannat och jag är tydligen inte alls sen på att showa på mitt i all misär.

Allt lugnar sig och jag vaknar... 16:00 efterföljande dag.

Jag har då riksbakfyllan från helvetet och letar febrilt efter något att ta livet av mig med.
Mina vänner som nu har varit okej i drygt ett dygn skrattar gott åt mina bravader och det blir ganska komiskt för mig också efter ett tag.
Men jag inser snabbt att sprit inte skall ingå i min kostcirkel.

Inget av det jag återger i texten ovan är något jag själv minns.
Jag har absolut inga som helst minnen från det att vi får reda på att Vodkan är slut, tills att jag vaknar 16:00 två dygn senare.
Allt är återgett av mina vänner som fotat och memorerat det inträffade.

Jävla polare man har.

:lol:
Grr!
0706-419608
JimmyA

Post by JimmyA »

Franzén: pics or it didn't happen :)
När en bil är så jävla slö att den får ha regplåtar är den helt ointressant!
Franzén

Post by Franzén »

JimmyA wrote:Franzén: pics or it didn't happen :)

Tyvärr har kontakten med dessa vänner varit väldigt sporadisk under 10 års tid och är väl numera obefintlig...
Så bilder blir svårt att frambringa tyvärr.
Grr!
0706-419608
k3ZZk

Post by k3ZZk »

Jag har då riksbakfyllan från helvetet och letar febrilt efter något att ta livet av mig med.

hmm låter bekant... :lol:
070-7706956
Jonte535iM

Post by Jonte535iM »

Det finns många goa trådar här på forumet. Men inget slår denna!!!

MVH
s2_i_e30

Post by s2_i_e30 »

drack lite 80% sprit förra helgen. det behövdes inte så mycket av det som vanlig sprit :) drack på som vanligt.. kännde att de drog ordentligen. ner på krogen... hem till polsren på effterfest som ja inte kommer ihåg.. hadde i all fall kommit på att ja skulle minsan sova i skåpet på min caddy. vaknade på morgonen av värmeslag och nack/rygg värk som fan. knallade upp fortfarande full som en kastrull..
960 hk e36a
9,65@248 (såld)
yamaha R1 Turbo 277 whp (1,2 bar)
11,0@230
Rasmmmmus

Post by Rasmmmmus »

Förra helgen kan va varit det sämsta jag gjort satt full hos en kompis sen vid 04:00 så hoppa jag in i en kompis bil för att jag skulle retas med han och då lyckas jag få bilen i rullning PANG rakt in i en chrysler new yorker värderad till 200.000kr och skadorna var inte lindriga själv minns jag inte men fick höra allt dagen efter.
Klangen

Post by Klangen »

M-pirre-M

Post by M-pirre-M »

kan ju dra en snabbis från igår kväll:D

lägenhets fest, en kille fick bli ute låst och fick sej en natt i fylle cellen,berusad å prat glad var man, å hade blivit lovad att sova hos tjejen som hade festen, men hon fick nå humör svängningar när vi var 3st kvar klockan var då runt 0200, så de vart ju att man hängde med en polare som bodde några hus bort bara, vaknade kl 0900 bakis som fan å med ett mercedes märke i handen:S

måste ha vart någon impullsiv grej man kom på då,men inget som jag kunde minnas haha

har legat bakis hela dagen iallfall..
bmw is tha shit!
Bmw 540I 4.4l
Bmw 328i touring -95 brukis
Bmw 325i sedan -91 skrot
Bmw 535i -92 såld
bmw 323 e21 rosthög
Audi V8 Quattro
Ford sierra x2
Vw Polo cc
kawai Kx450f
ToTTeN

Post by ToTTeN »

Tobias Olofsson
0703101373
Dj_totten@hotmail.com
Jonte535iM

Post by Jonte535iM »

NÄÄÄÄ!!!! Nu ska jag tamej fan bli nykter!
Inge bra att sitta på jobbet 5h efter att man kalasat och fortfarande känner av ruset medans kollegerna roa sig med att retas!!
Värsta av allt är att bakfyllan ha inte ens börjat. jävligt ball tråd de hära !!

///J.Larsen
Hool

Post by Hool »

Inga direkta fyllehistorier med bajs och sånt :oops:

Upptäckte dock att det är Jävligt svårt att få tag i en taxi i Stockholm när man har en däckad polare som "Bagage" medelst brandmanslyft eller om jag bara slängt räkan över axeln.. Kommer inte ihåg.

Ja dessa mässor.. En av snubbarna var lite av en rocker.. Alltid velat heva ut en TV genom hotellfönstret.. Han var dock nykter nog att inse att han inte har råd att slänga ut en TV genom hotellfönstret...

Så han kompromissade.

Sylade ut fjärrkontrollen ist :lol:

Visstja. Var på nyårsfest hos en polare. Hade med mig en kvarting whisky och en massa öl. På den tiden man bara var en liten huligan och hade ont om stålars till dricka och följdaktligen dåligt tränat ölsinne.

Minns inget efter 22..

Lagom flashback där kring 02 då det rings efter en taxi..

Ut och promenera för att möta vilsen taxi i -30 och jag är dyngsur..

Tydligen har jag spytt som en tub majonäs och sedan spolat av paltorna i duschen.. :shock:

Vaknar väldigt mycket senare av att morsan tittar på mig med en såndär lagom full i fan blick och börjar garvandes berätta att badkaret var fullt med spyor på morgonen...........

Tänkte WTF?!

Efter många minuter så kommer del två av berättelsen.. Tydligen min lillkusin som dragit i sig chips och godis för en hel skolklass och kexat mitt i natten........ i badkaret.

Morsan tyckte dock det var kul att busa med mig i min svåra bakfylla :/
- Growl! - http://www.specialsvarv.se" onclick="window.open(this.href);return false; -
- Jonathan Danell
- 0702755150
baumgardt

Post by baumgardt »

Hool wrote:Inga direkta fyllehistorier med bajs och sånt :oops:

Han var dock nykter nog att inse att han inte har råd att slänga ut en TV genom hotellfönstret...

Så han kompromissade.

Sylade ut fjärrkontrollen ist :lol:

:lol: :lol: 8)
Nox

Post by Nox »

Hm.. senaste bravaden är Julbordet med jobbet.. :roll:.

Det hela startar hos en kollega för "lite förkrök". Närmare bestämt 8 öl och 4st glas whiskey.. Stabil grund.

Sen väl på julbordet blir det mat och redbull vodka..
Sen ut på krogen och där blir det ordentligt med sprit o öl.

Så när jag går ut från krogen så ligger jag nog på en 14öl, 4whiskey, 6st redbull vodka 12or..

Still fit for fight kl 03.00. Hoppar in i en taxi och ber han köra mig till Solidaritet om jag kommer ihåg rätt.
Dumfan fatta ju inte svenska så jag blir släpt utanför en strippklubb.

Det jag kommer ihåg när jag kliver ur från taxin är att kl är 03.15 nånting. Jag hade 1500kr i plånboken.
Nästa minne jag har är att jag står vid Norrtull ca 04.10 och mina pengar är borta.. Om jag gick inte på strippklubben är ju ett mysterium.

Hursomhellst så får jag för mig att jag förfan inte ska punga mer pengar ikväll så jag GÅR från Norrtull till Slussen, dvs igenom hela jävla centrala Stockholm. -15 grader kallt.
kl 05.00 sitter jag på bussen hem mot Nacka, hur jag lyckats ta mig igenom hela stan på 40 min är fan ett mirakel.
Hemma vid 6 på morgonen.. Märker att jag mår riktigt dåligt nu så jag försöker få fram skurhinken och ställa den vid sängen. Dock ville inte moppjäveln ge sig utan den fastnade underhandfatet och allt skit så jag skriker något och tar min salladsskål istället.

När jag sen vaknar kl 16.00 på eftermiddagen så ligger jag o skakar, skålen helt full med gårdagens intag och jag försöker desperat att få i mig mat eller liknande. Dock är ingenting kvar mer än 5 minuter.

Jag brukar aldrig nånsing bli sådär dålig efter en jättefylla så senare på kvällen förstår jag att något är fel.
Kan ju säga att jag tydligen fått i mig fler saker än bara Alkohol vilket förklarade mitt tillstånd. :oops:

Så nyårslöftet blev inga mer groggar på krogen. Bara öl.
076-115 58 55
-88 E30 325IK
Post Reply