Blev en sväng till garaget idag med... Rev bort insuget o fyfan va klabbigt det va med silicon överallt som inte ens va torrt osv. Slet ut stol med för att kunna kapa bort strävan bakom o flytta bak stolen lite till.
Måste bara lägga upp en bild på ppf 75mm dumpen med.. Haha brutal e den! En dyrare äkta Greddy till vänster
Tror ni det räcker med 3,5" dp eller måste jag ha större? Är ju bara 3" ut ur turbon men känns som om 4" vore fint men blir ju en jävla strut från 3-4"
Sandén wrote:Blev en sväng till garaget idag med... Rev bort insuget o fyfan va klabbigt det va med silicon överallt som inte ens va torrt osv. Slet ut stol med för att kunna kapa bort strävan bakom o flytta bak stolen lite till.
Måste bara lägga upp en bild på ppf 75mm dumpen med.. Haha brutal e den! En dyrare äkta Greddy till vänster
Tror ni det räcker med 3,5" dp eller måste jag ha större? Är ju bara 3" ut ur turbon men känns som om 4" vore fint men blir ju en jävla strut från 3-4"
akta er för det dr utan pallbockar jag var med kartig en gång i livet.. det är jag inte längre kan jag säga fick en 740 över mig när hela jag låg under bilen ett skapligt jack in i skallen av dom kraftsfästet
Igår fick vi lite gjort jag och robin! punktade ihop en dp i 3,5". Fyfan va tight det var alltså...
Har nog 2mm till hörnet på toppen o 2 mm till rören till wg om ens det! Men tillslut gick det o det ska tigas idag och på med en 3,5" vband längst ner är tanken så man får det delbart där.
2 bilder på de hela... ser tamt ut med 3,5 bara när avgashuset ser så stort ut med mössa men men...
Är det en färdig motor eller ska den bli förvandlad?
Tack!
Motorn i sig är väl "klar" men allt ska lackas/poleras snyggast till så man vågar lyfta huven.
Alla silikonslangar ska bli svarta istället bla o tryckrör i alu istället för svart. kabelhärvan göras om lite. Finns 1000 saker o göra för o höja helhetsintrycket så att säga