Lägg upp info om ditt projekt.
Moderators: purepfcom , Storås , Bmwandreas , Nisse Järnet , pelko , Bäckis , Pimplaren
Bonje
Posts: 1284 Joined: 20 Nov 2005, 17:51
Location: Eskilstuna
Contact:
Post
by Bonje » 09 Jan 2010, 10:58
Det är ju precis som i vanlig ordning... Hur stiligt och genomtänkt som helst!
Vart blir det bromsning av maskin sen då?
Pitbull
Posts: 3880 Joined: 06 Jun 2006, 06:10
Location: Kyrkhult
Post
by Pitbull » 09 Jan 2010, 11:00
Bonje wrote: Det är ju precis som i vanlig ordning... Hur stiligt och genomtänkt som helst!
Vart blir det bromsning av maskin sen då?
Hoppas Ärtan bromsar här nere i södra Sverige.
Mattias Skoglund
Mob: 0763-493494
2009: 575whp samt 740wnm 1,4bar. M30B35
2010: 842whp samt 983wnm 1,8bar. M30B35
pizza
Posts: 2083 Joined: 23 Dec 2005, 19:47
Location: Västerås
Post
by pizza » 12 Jan 2010, 11:47
finns väl inte så många alternativ i krokarna, Borlänge finns en å så VM i Västerås, men då lär man inte låta deras personal röra spakarna, men de känns som om du sköter de själv hursom.. Sjukt snyggt blir de. Pizza
335d -07
Optima PHEV -18
Fredrik Lindblad
Bmwandreas
Moderator
Posts: 10788 Joined: 20 Nov 2005, 17:49
Location: Avesta
Post
by Bmwandreas » 12 Jan 2010, 12:35
Eftersom jag byter till 3.73 utväxling så bromsar jag den i dynapacken här. Sen ökar jag på banan bara. Man måste ändå kolla på banan sen och justera.
Grefven
Post
by Grefven » 12 Jan 2010, 19:17
ska den bänkas i skåne sen?
Bmwandreas
Moderator
Posts: 10788 Joined: 20 Nov 2005, 17:49
Location: Avesta
Post
by Bmwandreas » 12 Jan 2010, 19:19
Jag kör nog den bara i dynapacken.
Grefven
Post
by Grefven » 12 Jan 2010, 19:23
ok.
E34 RRT
Posts: 748 Joined: 03 Apr 2007, 13:55
Location: finland (borgå)
Post
by E34 RRT » 12 Jan 2010, 20:31
har du en skiftnyckel i plast?
johankihl
Admin
Posts: 3360 Joined: 20 Nov 2005, 12:36
Location: Stockholm Tel: +46709409095
Post
by johankihl » 12 Jan 2010, 20:43
E34 RRT wrote: har du en skiftnyckel i plast?
Förmodligen alu till -AN kopplingarna för att inte förstöra eloxeringen.
M3E30 - S50B30 PTE 7675 1055whp@330kPa
10.04 227km/h@1,1bar
Oscarr
Posts: 343 Joined: 25 Apr 2009, 15:19
Location: Borlänge
Post
by Oscarr » 12 Jan 2010, 20:48
Sjukt brutal!
saknar ord.......
Ximon
Posts: 1119 Joined: 22 Nov 2005, 11:35
Location: Sthlm / Skellefteå
Post
by Ximon » 12 Jan 2010, 21:16
Riktigt snyggt gjort! Bra och mekvänliga placeringar av det mesta ser det ut som!
Hoppas allt går bra med uppstart/bänkning!
mvh
/Simon
Simon Markström 072-233 04 11
2009: 7.94 sek @ 285 km/h - med bara det bästa från
http://www.pure-pf.com " onclick="window.open(this.href);return false;
Bmwandreas
Moderator
Posts: 10788 Joined: 20 Nov 2005, 17:49
Location: Avesta
Post
by Bmwandreas » 12 Jan 2010, 21:57
Det är mkt mer servicevänligt i år. Är riktigt nöjd!
Nisse Järnet
Posts: 6624 Joined: 26 Nov 2005, 11:58
Location: Stockholm norrort
Post
by Nisse Järnet » 12 Jan 2010, 22:35
Fan va flådigt
Audi S5 B8 4.0t
E30 325ix M50 turbo 840awhp 7 speed DCT.
M50 764whp @ 1.7 bar.
M20 675whp @ 2.2 bar.
Andy_b
Posts: 3855 Joined: 17 Nov 2008, 22:33
Location: Sandviken
Post
by Andy_b » 12 Jan 2010, 22:50
E34 RRT wrote: har du en skiftnyckel i plast?
HAHAHAHA ser ut som nått som kommer ifrån BRIO
sjukt fint jobbat ärtan .....
ser ut som lilla du får åka SKIT FORT i sommar
pm om det är nått
Doktorn
Posts: 1459 Joined: 12 Dec 2005, 18:56
Location: Karlshamn
Post
by Doktorn » 12 Jan 2010, 22:55
Mkt fint!
Sugen att vri på nyckeln va?
Henrik Braun
0708438759
E28 1026whp S38 turboräser
118D -06 tantfikusfrisörbrukis