Hansa wrote:Ooh hon har medlidande för att du inte hinner klart me bilen fan va göttans, det är ju SNART SOMMAR DANNE! Läre kika upp nån helg och kolla hur det går för dig
ja hon tycker det e tråkigt om inte bilen rullar till sommarn tiden går sjukt fort nu! ska ju bli farsa om två månader oxå du e välkommen hansa!
Ja tiden går sjukt fort, även fast man inte har kåk och höggravid flickvän. haha
jaha då har man äntligen gjort ett ryck i garaget.. avgassystemet börjar ta form ska tas med ill jobbet för helsvetsningen. e så gott som klart saknas två bitar till dom två dämparna. bilder kommer imorn. god natt
ja då var hela avgassystemet bak till båda sidorna av diffen helsvetsade. nu saknas bara två reduceringar och flänsar sen ska det svetsas mer
MOTIVATIONEN är på topp nu
Härligt att det är full fart se till å lägg på lite extra fart för efter att lillknodden är född så blir det inte mycket tid över jag vet
(Har köpt hus nu ja med )
bmw_fredde wrote:Härligt att det är full fart se till å lägg på lite extra fart för efter att lillknodden är född så blir det inte mycket tid över jag vet (Har köpt hus nu ja med )
jodå har det i bakhuvudet hela tiden fan vad skoj att du hittade ett hus då får du gäster i sommar om man har vägarna förbi
fan vad najs då blir det en trip förbi dig i sommar kommer du upp till orsa i sommar då? nu är iallafall v-bands flänsarna färdig svarvade efter lite kliandes i huvudet. bäckis du vet vad jag ,men jag löste det själv
Resgard wrote:Fint att du fick flänsarna Vad står härnäst på schemat?
ja din klämma var ju gigantisk men men jag svarvade egna istället. kul och ha något o göra på jobbet oxå idag ska jag punkta klart andra sidan på avgassystemet. sen blir det el