Sälj grejor, ta betalt men leverera inget! Det är ok, man får skylla sig själv som köpare!
Bara att läsa slutet på denna tråden!
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic ... 216#321216
Gör snabba pengar!!
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Gör snabba pengar!!
Henrik Braun
0708438759
E28 1026whp S38 turboräser
118D -06 tantfikusfrisörbrukis
0708438759
E28 1026whp S38 turboräser
118D -06 tantfikusfrisörbrukis
Vad är det för fel på vissa?
Det är en person som halvt håller med idioten som blåser folk, ingen annan! Jag hade gärna velat låsa upp den andra tråden och skriva exakt vad jag tycker och tänker om folk men det skulle inte resultera in något bra.
Suddis kommer försvinna från forumet för gott.
Denna tråden är helt värdelös och blir i slutändan bara massa onödigt tjaffs.
Och notera återigen, det är 99.9% på detta forum som tycker suddis m.fl som blåser folk är IDIOTER, bara för att trådarna låses är för att det blir onödigt tjafs! Ingen håller med dom för det!
Låser här och är lika förbannad som du, finns på PM om du vill ha ett plank att slå på
Mvh
Det är en person som halvt håller med idioten som blåser folk, ingen annan! Jag hade gärna velat låsa upp den andra tråden och skriva exakt vad jag tycker och tänker om folk men det skulle inte resultera in något bra.
Suddis kommer försvinna från forumet för gott.
Denna tråden är helt värdelös och blir i slutändan bara massa onödigt tjaffs.
Och notera återigen, det är 99.9% på detta forum som tycker suddis m.fl som blåser folk är IDIOTER, bara för att trådarna låses är för att det blir onödigt tjafs! Ingen håller med dom för det!
Låser här och är lika förbannad som du, finns på PM om du vill ha ett plank att slå på

Mvh
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com