Strandholm - 100% laglig S50 E30 Touring.
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Strandholm
hehe jepp.
6ans vevlager är kaputt, både vev och stake repiga.
micke "musen" ska nog få göra en damage control så man kan bedöma vad det kommer att kosta. Blir det för dyrt så köper jag en annan s50 istället föratt laga denna. :]
Någon som har prövat att byta vevstake på en S50 utan att lyfta toppen?
6ans vevlager är kaputt, både vev och stake repiga.
micke "musen" ska nog få göra en damage control så man kan bedöma vad det kommer att kosta. Blir det för dyrt så köper jag en annan s50 istället föratt laga denna. :]
Någon som har prövat att byta vevstake på en S50 utan att lyfta toppen?
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.
Detta låter som ett jobb för Dasseman haha... Bara att skrika till om du behöver hjälp så drar jag dit med skiftnyckeln i högsta hugget Dock icke ikväll då jag e plakat....
Lars 0708-520373
E34 M5 Touring
http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtopic.php?t=20859" onclick="window.open(this.href);return false;
E34 M5 Touring
http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtopic.php?t=20859" onclick="window.open(this.href);return false;
- Strandholm
Tysken, ta med dig en låda slippapper så sätter vi oss i bastun och dricker öl och slipar veven! ;D
motorn lämnar jag nog iväg till vmt och Micke musen. Har varken kunskap eller tid nu samt massa annat som ska göras på mindre än 2månader då bilen ska vara klar...
Snart tillbaks på ruta 1, ingen motor, ingen bakvagn och ska riva ur inredningen vilken dag som helst så finns att göra om du är sugen tysken
Fugitive: julen är över, ökaöka
motorn lämnar jag nog iväg till vmt och Micke musen. Har varken kunskap eller tid nu samt massa annat som ska göras på mindre än 2månader då bilen ska vara klar...
Snart tillbaks på ruta 1, ingen motor, ingen bakvagn och ska riva ur inredningen vilken dag som helst så finns att göra om du är sugen tysken
Fugitive: julen är över, ökaöka
- Strandholm
Är hemma igen efter 4mån i indien så dags att skruva ihop bilfan å göra det sista med omregistreringen som ombyggt fordon!!
fixat:
-motorrum, laptop, mobiltelefon och lite andra prylar är nu lackade!
(tack fugitive! )
-Bakvagn monterad för 243:e gången, denna gången med camberjustering med hjälp av uniballs. Verkar funka sådär, börjar kännas som DTM kittet är det enda justerkittet som kanske funkar någolunda?
-ny motor inhandlad och hämtad.
Det som saknas:
Någon som kan fixa bra priser på nya delar till BBS RS fälgar samt m50 e34 oljetråg och sugsil.
trevlig midsommar!
fixat:
-motorrum, laptop, mobiltelefon och lite andra prylar är nu lackade!
(tack fugitive! )
-Bakvagn monterad för 243:e gången, denna gången med camberjustering med hjälp av uniballs. Verkar funka sådär, börjar kännas som DTM kittet är det enda justerkittet som kanske funkar någolunda?
-ny motor inhandlad och hämtad.
Det som saknas:
Någon som kan fixa bra priser på nya delar till BBS RS fälgar samt m50 e34 oljetråg och sugsil.
trevlig midsommar!
Kolla runt på www.tyskstuk.de ang delar till bbs rs
Kristian Svendsen
Tel: 0735008489
BMW 740i/6 -96
Volvo 855 R -97
Tel: 0735008489
BMW 740i/6 -96
Volvo 855 R -97
- Strandholm
lever du kevin? Trodde du skulle vara aningens trött efter jag spelade skiten ur er allihopa i "hög eller låg" igår!! Jocke satt ju å visa kortleken under bordet hela tiden och att jag "gissade" låg när det låg en 2a på bordet eller när jag sa "nästa blir en kung" gjorde ju inte saken mindre rolig
jaja robin sluta skryt nu och fixa fram ett oljetråg åt mig
jaja robin sluta skryt nu och fixa fram ett oljetråg åt mig
Den röda 318is touringen med mtech 2 är en farlig fiende.. jävligt snygg! bäst du lägger upp bilder på dig =)
MVH Oliver Turbo Turtle
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;