joas_86 wrote:Saknar dem redan, var tur att jag hade 5 st fina kolvar hemma som jag igentligen tänkte slänga Har du tvättat dom i diskmaskinen eller ?
Ja, dom va verkligen värda priset! Nej du, stod å hand gnugga i över en timme.
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Hansa wrote:Har du hört någon tuta utanför dig i Hedemora nudå? har sett monster ICn redan när jag åkt igenom rondellen vid mcd mot blnge hållet. och jag har tutat typ varje gång jag åkt förbi haha
joas_86 wrote:Hansa wrote:Har du hört någon tuta utanför dig i Hedemora nudå? har sett monster ICn redan när jag åkt igenom rondellen vid mcd mot blnge hållet. och jag har tutat typ varje gång jag åkt förbi haha
Hahaha man kan nästan tro att han bor där också
Bra pris de var dock jävligt bra pris av mig haha Hoppas dom kommer till andvändning också ?
Hand gnugga dem ? Shit vad har du för medel då ?
Mvh
Hansa wrote:Har du hört någon tuta utanför dig i Hedemora nudå? har sett monster ICn redan när jag åkt igenom rondellen vid mcd mot blnge hållet. och jag har tutat typ varje gång jag åkt förbi haha
joas_86 wrote:
Hahaha man kan nästan tro att han bor där också
Bra pris de var dock jävligt bra pris av mig haha Hoppas dom kommer till andvändning också ?
Mvh