började med kylar byte och rep av däck. sen ut och handla nytt batteri.
när det nya var fast satt så startade men upp liket och fick då se en lätt svag stråle med vatten...
jaja en kylarslang hade gått av jaja lätt att fixa när man lika så står utanför mekonomen. jaja så var det fixat
nu är det ju bara det att bil fan bara laddar 0.15 så 2 timmar innan racet så blev jag less och slet slangen till wgn

och oj va kul man fick. en stund i alla fall en så när vi mappat en stund så tog jag död på några stift.. jaja har ändå 6st nya i baksätet.
så då rullade man vidare mot finnträsk... väl framme eggad som fan byter man stift drar en test repa med 0.85 i ladd trycker på ganska friskt
nöjd som bara den linar man upp mot polarens pv.
fast besluten om att man ska lämna honnom i röken drar man iväg och jo nog fan flyger man fram.
men vid växling nr 3 händer det något roligt 0.8 +ingen dump + stängt spjäll= turbo som inte mår gott.. jaja så han tar mig.
jaja om man kör med shift cuten kanske man klarar sig när inte spjället stänger. jo vist.. bara det att då har nästa kylarslang gått av och 2 stift till har lagt av... men men har fått nästan 20 mil i alla fall...