mycket bra plasering va turbon måste ja säga..! och snyggt lagad downpipe, blir ju bra med rum för tändkablarna så och lätt att byta stift.. det skulle än annan ha tänkt på mera när han byggde..
e30 344i wrote:fick ju hem min 2000 touring i går, de är ju klart den stenhårdaste vagnen man kan ha! så funderar ju på o bygga på den o stoppa diesel i ix:n
Såg att de var lite kaross arbete på den Kanske mest ytrost ?
"My Other Ride Is Your Mother" [Volvo 745 -90] Schippet - Slit & släng
[Cheva Standard -35] Rat rod
BMWM20 wrote:mycket bra plasering va turbon måste ja säga..! och snyggt lagad downpipe, blir ju bra med rum för tändkablarna så och lätt att byta stift.. det skulle än annan ha tänkt på mera när han byggde..
tack tack
ja man tänkte till lite, vill ju ha de lätt skruvat..
E30 325ixtt håller på o bli förförd av stygga KKK27an, som nu blir brädad av grymma gt42an...
e30 344i wrote:fick ju hem min 2000 touring i går, de är ju klart den stenhårdaste vagnen man kan ha! så funderar ju på o bygga på den o stoppa diesel i ix:n
Haha en del rost jobb är de! så vet inte hur jag ska göra, vill ju ha klar den
till sommarn. ska kolla över den i dag o se hur mycke de är..
E30 325ixtt håller på o bli förförd av stygga KKK27an, som nu blir brädad av grymma gt42an...
Haha en del rost jobb är de! så vet inte hur jag ska göra, vill ju ha klar den till sommarn. ska kolla över den i dag o se hur mycke de är..
Ball bil helt klart
"My Other Ride Is Your Mother" [Volvo 745 -90] Schippet - Slit & släng
[Cheva Standard -35] Rat rod