Papper kan du köpa i sidan om.. blir ju inte änns en totalsumma på 15 lök billig pickis asså vilket som, hur många e de egentligen i dagsläget som kör med äkta papper på sin hotrod/pickis/ratrod etc..
Sen e detta framförallt en väldigt udda truck, som de inte finns många ex utav.
"My Other Ride Is Your Mother" [Volvo 745 -90] Schippet - Slit & släng
[Cheva Standard -35] Rat rod
Helt sjukt att den inte e såld än, såg när annonsen kom ut och tänkte den e borta på en timme.. 5 tusen e inga pengar för en sådan =) Bara att handla, skruva ihop & åka te A-Bombers nästa sommar
Det största problemet för mig är att frakta bort den Har dock pratat med en polares farsa som har trailer till sin lastbil se om han har lust att åka med och hämta.
Helt sjukt att den inte e såld än, såg när annonsen kom ut och tänkte den e borta på en timme.. 5 tusen e inga pengar för en sådan =) Bara att handla, skruva ihop & åka te A-Bombers nästa sommar
Det största problemet för mig är att frakta bort den Har dock pratat med en polares farsa som har trailer till sin lastbil se om han har lust att åka med och hämta.
Hade kul om du hämtade, så man kunnat se vad de blir av denna pickis sen.. Blir de av måste du regga dej på ssra.org och starta en tråd om den
"My Other Ride Is Your Mother" [Volvo 745 -90] Schippet - Slit & släng
[Cheva Standard -35] Rat rod
Rikard B wrote:en sån här som ny bus brukis men har ja tur kanske den går i nån vecka är väl samma skit som evon ja hade
Jag hade en sån där förut. Funkade hemskt bra faktiskt Inte några direkta problem förutom vanliga slitagegrejer. Skulle lätt vilja köpa en igen.
Mvh
ok låter kanon hört mmycke skräck historier så därför köpte jag en av dom dyraste i vetti peng finns ju en hel pärm me kvitton å allt är stämplat och ok,slö men rolig
Idag var jag iväg och hämtade ett par grymma Hifi högtalare ifrån 1978!
Var 2000:- billigare i snitt än vad dessa brukar kosta, kunde inte låta bli
Har slipat och oljat in faneren nu ikväll, jävla fint det blir.
JBL l100 Century i bra skick
Klassade att användas som studiomonitors..