En brännhet tisdagkväll..... (SUCK)
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Christian.N
En brännhet tisdagkväll..... (SUCK)
Ja tjejen tog bilen för att åka in till "stan" och handla mat. När hon nästan är framme i Enköping så ringer hon mig och säger att det luktar bränt och att det ryker..
Kabelbrand tänkte jag så jag sa åt henne och stanna så fort hon kunde och så. Hon lägger på och sen går det 2 minuter sen ringde hon igen och sa att bilen brinner och att brandkåren är på väg..
JÄTTEKUL.... Precis köpt en bil som kunde vara riktigt rolig på vintern. Bra vinterdäck satte det på den som man strulat med och kränga om.
Alla bromsar och skivor var nya, fjäderbenen fram var lackade med sänkfjädrar. Lamelldiff och sånt..
Men nu är det som det är. Man är utan bil...
Det här var det första jag såg när jag kom fram med grannen som körde in mig.
Taket
Rutan som gick sönder av elden.
Nån som vill köpa en M-tech ratt?
Kabelbrand tänkte jag så jag sa åt henne och stanna så fort hon kunde och så. Hon lägger på och sen går det 2 minuter sen ringde hon igen och sa att bilen brinner och att brandkåren är på väg..
JÄTTEKUL.... Precis köpt en bil som kunde vara riktigt rolig på vintern. Bra vinterdäck satte det på den som man strulat med och kränga om.
Alla bromsar och skivor var nya, fjäderbenen fram var lackade med sänkfjädrar. Lamelldiff och sånt..
Men nu är det som det är. Man är utan bil...
Det här var det första jag såg när jag kom fram med grannen som körde in mig.
Taket
Rutan som gick sönder av elden.
Nån som vill köpa en M-tech ratt?
Enköping, 073-3104393
-
- Christian.N
MickeHedlund wrote:De är väl nån tidigare ägare som har kört med spik som säkring, om de nu var kabelbrand som orsaka de. Trist iaf:(
Ja förmodligen så är det nån tattardragning till stereon eller nåt sånt. För det började iaf brinna under instrumentpanelen...
Riktigt trist är det.
Enköping, 073-3104393
- Christian.N
- Jag Heter Jimmy
- Christian.N
Visst är det trist det är de. Men jag är bara glad att flickvännen klarade sig. Och att det inte var 540in som brann och att hunden satt i buren bak i skuffen. Eller nåt sånt obehagligt med tanke på att hon nästan fick slänga sig ur bilen...
Nej matteriella skador går alltid att fixa eller ersätta, det gör inte ett liv.
Men visst fan är det SURT alltid. Men känner jag moder natur rätt så får vi ändå ingen snö så vad gör det
Nej matteriella skador går alltid att fixa eller ersätta, det gör inte ett liv.
Men visst fan är det SURT alltid. Men känner jag moder natur rätt så får vi ändå ingen snö så vad gör det
Enköping, 073-3104393
Christian.N wrote:Nej matteriella skador går alltid att fixa eller ersätta, det gör inte ett liv.
Trist det som hände och bra tankar kring det hela!
Materiella ting går alltid att ersätta på ett eller annat vis, det gör inte liv som sagt!
Sen kan man se det på andra sidan att det har trimmats för lite, för det satt ju en stereo i bilen!
- P.Herrdahl
ramberg wrote:Christian.N wrote:Nej matteriella skador går alltid att fixa eller ersätta, det gör inte ett liv.
Trist det som hände och bra tankar kring det hela!
Materiella ting går alltid att ersätta på ett eller annat vis, det gör inte liv som sagt!
Sen kan man se det på andra sidan att det har trimmats för lite, för det satt ju en stereo i bilen!
Ja för att lyssna på en std M20 gör ju en annan så uppspelt.
Nä, då lyssnar jag heldre på Lackens ljuva stämma på P3.