Pimpolainen -En till Bmw e30
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
-
Oljetemp och oljetryck i a-stolpe inkopplade.
Dock skar jag mig i handen på jobbet i tisdags och slet oturligt nog av en nerv och en atärr mellan tumme och pekfinger, vilket gör att jag inte kan pyssla med bilen så mycket på ett tag, men får hoppas det läker fort och fint så man knappt känner av det i framtiden!, kan iallafall greppa en Falcon export! puhh!
Nu får jag bara hoppas att min otur vänder!
Ha det gött!
Dock skar jag mig i handen på jobbet i tisdags och slet oturligt nog av en nerv och en atärr mellan tumme och pekfinger, vilket gör att jag inte kan pyssla med bilen så mycket på ett tag, men får hoppas det läker fort och fint så man knappt känner av det i framtiden!, kan iallafall greppa en Falcon export! puhh!
Nu får jag bara hoppas att min otur vänder!
Ha det gött!
Mvh PJ
-
Tack grabbar! Tummen sitter fortfarande kvar!
Känns förjävla trist, men lönlöst att klaga, inte nån som lyssnar ändå!
Får dock inte dricka öl just nu pg.a pencelin osv, men snart så!
Men det finns ljus i tunneln, har beställt en ny vinge!
Är en universal mätarhållare som är påplastad på orginal a-stolpe och sedan flockad.
Det sitter D2 coilovers på bilen samt 540 ok och audi s2 skivor fram har jag glömt att säga.
Ha en bra kväll!
Känns förjävla trist, men lönlöst att klaga, inte nån som lyssnar ändå!
Får dock inte dricka öl just nu pg.a pencelin osv, men snart så!
Men det finns ljus i tunneln, har beställt en ny vinge!
Är en universal mätarhållare som är påplastad på orginal a-stolpe och sedan flockad.
Det sitter D2 coilovers på bilen samt 540 ok och audi s2 skivor fram har jag glömt att säga.
Ha en bra kväll!
Mvh PJ
-
Hallå! här händer det inte mycket, körde runt 15 mil med bilen för nån vecka sedan. går fint men hjulinställning är ett måste då den blir grymt nervös i högre hastigheter.
har iaf fixat dit mina instegslister.
front och vingen måste snart lackas nu med. men en provkörningsbild iaf.
för att bilen ska gå egenom svensk bilbekämpning måste den bli tyst med. så nu har jag svetsat en insats i 2" som ska kläs i lite brandisolering och sättas mellan dom fösta flänsarna vid katten.
en bonus bild med. motorn small efter efter en fullgasvarvning på min gamla vinterpulka.
Ha det gött!
har iaf fixat dit mina instegslister.
front och vingen måste snart lackas nu med. men en provkörningsbild iaf.
för att bilen ska gå egenom svensk bilbekämpning måste den bli tyst med. så nu har jag svetsat en insats i 2" som ska kläs i lite brandisolering och sättas mellan dom fösta flänsarna vid katten.
en bonus bild med. motorn small efter efter en fullgasvarvning på min gamla vinterpulka.
Ha det gött!
Mvh PJ
-
-
- ButterflyRacing