ramberg wrote:Go ryt!
Finns det mer filmat ifrån dessa bilar in-action?
Haha, yes det finns det iaf på Soarern sen på Hultboms supra vi var ute med dom 2 bilarna och filmade lite busfilm men det har jag inte börjat klippa ihop än tyvär :/ väntar på material från ena kameran där också
Haha, yes det finns det iaf på Soarern sen på Hultboms supra vi var ute med dom 2 bilarna och filmade lite busfilm men det har jag inte börjat klippa ihop än tyvär :/ väntar på material från ena kameran där också
Hultboms supra är så sjukt fin. =)
Mattias Skoglund
Mob: 0763-493494
2009: 575whp samt 740wnm 1,4bar. M30B35
2010: 842whp samt 983wnm 1,8bar. M30B35
Fernis1 wrote:Haha, yes det finns det iaf på Soarern sen på Hultboms supra vi var ute med dom 2 bilarna och filmade lite busfilm men det har jag inte börjat klippa ihop än tyvär :/ väntar på material från ena kameran där också
Tackar det är bromsat hos JRM fråga inte mig om hur det är bromsat eller räknat med något för jag har ingen som helst aning om det eller är inblandad i det där jag har bara filmat och gjort mitt
Tackar det är bromsat hos JRM fråga inte mig om hur det är bromsat eller räknat med något för jag har ingen som helst aning om det eller är inblandad i det där jag har bara filmat och gjort mitt