Bild: Annorlunda breddning på e30
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
e den verkligen breddad då äre någon som kan bekräfta detta ?
hur mycket jag än tittar och försöker kolla så tycker jag det ser mer ut som att han har sänkt in dörr och grillen, men jag vet inte tänkte har han breddat lär han isåfall ha special beställt fram och bakruta och breddat hela bilen eller kan jag ha fel ? :S
hur mycket jag än tittar och försöker kolla så tycker jag det ser mer ut som att han har sänkt in dörr och grillen, men jag vet inte tänkte har han breddat lär han isåfall ha special beställt fram och bakruta och breddat hela bilen eller kan jag ha fel ? :S
mvh // stefan
stekt wrote:e den verkligen breddad då äre någon som kan bekräfta detta ?
Den är breddad titta på denna bild . Rutorna är orginal. det är bara sidorna på bilen som är breddade !
Den är mycket bredare på sidorna upptill o nertill än vad en vanlig e30 är
Robin Eriksson
Tel: 0408521754
Tel: 0408521754
- ButterflyRacing
Carlsson wrote:GRYMM men han skulle inte breddat hela dörren utan bara bak kant
håller med dörren skulle ha varit breddad i bak kant... kan bli ganska jevlit att få upp dörren om den är breddad fram... eller...
BMW E30 325 -86 ===>m20b25 GT37 .fi
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=13589
får inte mohamed sitta å dricka öl me pojkarna vid berget får han dricka öl via FB
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=13589
får inte mohamed sitta å dricka öl me pojkarna vid berget får han dricka öl via FB
FugitivE wrote:Visst är den breddad.. men vafan har han gjort med regplåten bak egentligen, hahaha
ja den va snygg.
TEL 0707149931 nicke.t@bredband.net
ronnifer wrote:Carlsson wrote:GRYMM men han skulle inte breddat hela dörren utan bara bak kant
håller med dörren skulle ha varit breddad i bak kant... kan bli ganska jevlit att få upp dörren om den är breddad fram... eller...
Man får flytta ut gångjärnen så löser det sig också.
///BMW - Was sonst!
M3, M3-replika, 325i, 320iT
M3, M3-replika, 325i, 320iT
PegiPax wrote:stekt wrote:e den verkligen breddad då äre någon som kan bekräfta detta ?
Den är breddad titta på denna bild . Rutorna är orginal. det är bara sidorna på bilen som är breddade !
Den är mycket bredare på sidorna upptill o nertill än vad en vanlig e30 är
Och nummer skylten verkara vara FÖR bred...
//Martin