Cruelty`s 2.8l turbo (den bittra saningen!)
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
..
Ludde_ wrote:Bra med filter!
Bättre än öppet iaf, så slipper du suga in små barn och fåglar i onödan
Grym finish på motorn!
Mvh
ja det e sant hålen e så små så det borde funka kanon! finns ju en hel del andra som kör likadant, så det borde funka bra.
tackar så mycket Ludde!
Kör:
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
bullen! wrote:det är synd på en fin maskin att åka utan filter. för jag kan tänka mig att du ska köra några mil med denna?
tanken e ju sådan, har klurat lite på olika lösningar. men tyckte det blev ganska bra, har tyvärr dåligt med utrymme men kanske funkar med ett sånt där greddy filter? någon bra ide?
Kör:
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Cruelty wrote:ZAK wrote:Du kommer väl ner och kör på emmaboda nästa år? =]
det hade varit skoj ska försöka ta det i samma veva som skåne besöket man gör varje år har du sov plats åt mig o frugan då?
DÅ kommer du förbi mig med va??
Mattias Skoglund
Mob: 0763-493494
2009: 575whp samt 740wnm 1,4bar. M30B35
2010: 842whp samt 983wnm 1,8bar. M30B35
Pitbull wrote:Cruelty wrote:ZAK wrote:Du kommer väl ner och kör på emmaboda nästa år? =]
det hade varit skoj ska försöka ta det i samma veva som skåne besöket man gör varje år har du sov plats åt mig o frugan då?
Ska höra med frugan om det är okej med lite grillning efter emmaboda så kan man ju bjuda in en himla massa PPF folk.
Hade varit trevligt =]
ZAK wrote:Pitbull wrote:Cruelty wrote:ZAK wrote:Du kommer väl ner och kör på emmaboda nästa år? =]
Ska höra med frugan om det är okej med lite grillning efter emmaboda så kan man ju bjuda in en himla massa PPF folk.
Hade varit trevligt =]
Ta fram den ljuuuusa rösten mange
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
Pitbull wrote:Cruelty wrote:ZAK wrote:Du kommer väl ner och kör på emmaboda nästa år? =]
klart jag gör men du ska ju komma hit och då när det e dags för PPF träffen
Kör:
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Hansa wrote:ZAK wrote:Pitbull wrote:Cruelty wrote:ZAK wrote:Du kommer väl ner och kör på emmaboda nästa år? =]
Hade varit trevligt =]
Ta fram den ljuuuusa rösten mange
gör nu som hansa säger så smälter hon direkt
Kör:
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Cruelty wrote:Pitbull wrote:Cruelty wrote:ZAK wrote:Du kommer väl ner och kör på emmaboda nästa år? =]
Ja kommer säkert, med eller utan bil.
Mattias Skoglund
Pitbull wrote:Cruelty wrote:Pitbull wrote:Cruelty wrote:ZAK wrote:Du kommer väl ner och kör på emmaboda nästa år? =]
Ja kommer säkert, med eller utan bil.
låter kanon det!
Kör:
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Cruelty wrote:bullen! wrote:det är synd på en fin maskin att åka utan filter. för jag kan tänka mig att du ska köra några mil med denna?
tanken e ju sådan, har klurat lite på olika lösningar. men tyckte det blev ganska bra, har tyvärr dåligt med utrymme men kanske funkar med ett sånt där greddy filter? någon bra ide?
ganska bra var just vad det inte blev för det fungerar ju bara som ett skydd för att man inte ska få in skjortärmen eller fingrarna i den på sin höjd. allt damm på vägarna slinker in där få filtrera kommer det inte göra.
men det är din maskin
bullen! wrote:Cruelty wrote:bullen! wrote:det är synd på en fin maskin att åka utan filter. för jag kan tänka mig att du ska köra några mil med denna?
ganska bra var just vad det inte blev för det fungerar ju bara som ett skydd för att man inte ska få in skjortärmen eller fingrarna i den på sin höjd. allt damm på vägarna slinker in där få filtrera kommer det inte göra.
men det är din maskin
filter problem är löst då jag hittat ett svamp filter som precis får plats
Kör:
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244