Nu ska jag bli nykterist.
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
de e ju drömmen de om hon va snygg visäga
mvh
mvh
323i -85 sedan
0761485272
liind90@hotmail.com
http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
0761485272
liind90@hotmail.com
http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
- Fredriktak
Fredriktak wrote:Dofilus wrote:Jahopp. Nu har jag slagit världsrekord i idioti. 1,5 timma på polisstationen och 6-18 månaders indraget körkort. Ingen som har ett kulvapen att låna ut med en skarp patron?
Varför indraget körkort? Fyllestyrt?
man behöver inte köra bil för att bli av med körkortet räcker att man hamnar i fylle cell ett visst antal gånger
Rikard Brodén
072-242 85 00
bmw 525 mpaket 03 såld
328 touring låg såld
e30 83 323a busbil såld
e21 låg :)såld
e34 m5
e28 m535 turbo
e30 M3
E9 -71
072-242 85 00
bmw 525 mpaket 03 såld
328 touring låg såld
e30 83 323a busbil såld
e21 låg :)såld
e34 m5
e28 m535 turbo
e30 M3
E9 -71
- P.Herrdahl
Har kommit hem från en Idre resa med jobbet.
20flak, 6liter jäger, 1liter gin, 5liter Hembränt, 2 liter whiskey...
Endast 6flak öl kvar efter 3 dagar på 11 personer.
Nu när alkoholförgiftningen har släppt så kan jag säga att jag aldrig mer vill se alkohol.. får se hur länge det håller.
20flak, 6liter jäger, 1liter gin, 5liter Hembränt, 2 liter whiskey...
Endast 6flak öl kvar efter 3 dagar på 11 personer.
Nu när alkoholförgiftningen har släppt så kan jag säga att jag aldrig mer vill se alkohol.. får se hur länge det håller.
076-115 58 55
-88 E30 325IK
-88 E30 325IK
Själv gick jag upp 17.30 idag.. lagom skakis och ingen balas:D
MVH Oliver Turbo Turtle
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
vafan här tror man att man supit ner sig och gjort bort sig i sin ungdom åså kommer ni och visar att man egentligen e lättviktare. taskigt...
får försöka iaf.
snodde cirka 1,5l läkarsprit av min farmor som intogs på nyårsafton för många år sedan. upptäckte att någon jävel var där och tallade på min flaska så jag beslutade mig för att dra i mig så mycke som möjligt direkt så jag iaf fick mitt!
det slog ganska omgående och kort efter så stog jag i dörren till altanen hos polarn och försökte ta på mig skorna för att gå ut och spy. kunde inte luta mig framåt så stog å petade med foten i skon bara. då kom en annan kompis och dunka mig i ryggen och frågade hur det var fatt. jag föll handlöst ner i snön utomhus och började spy men var förlamad i övrigt.
lyckades på nått sätt ta mig in igen (eller så släpade nån in mig) och satte mig i en stor fåtölj iaf.
där satt jag och kunde inte röra mig och knappt prata. försökte få någon att ge mig en hink så jag kunde spy men ingen hörde mig. kände hur d började stiga i halsen och tippade över kanten till fåtöljen å tömde mig på polarns parkett. då fattade någon och hämtade en hink!
sen tog det ett par timmar innan jag kunde röra mig igen, men var vid medvetande hela tiden. var spännande att vara förlamad och se en fest från en möbels perspektiv...
när jag kunde röra mig igen gick jag upp och tömde min lilla hink i toan och gick tillbaka till min fåtölj. då kom en brud - som närvarat hela festen och sett mig i mitt spyende mongolidstadie - och sätter sig i mitt knä och börjar hångla med mig! bra när man e så jävla het att man drar till sig brudar i vilket skick som helst
fick höra dagen efter iaf att min parkettpizza richocherat från golvet upp i hans bokhylla och tvbänk så de hade droppat in i alla lådor också!
får försöka iaf.
snodde cirka 1,5l läkarsprit av min farmor som intogs på nyårsafton för många år sedan. upptäckte att någon jävel var där och tallade på min flaska så jag beslutade mig för att dra i mig så mycke som möjligt direkt så jag iaf fick mitt!
det slog ganska omgående och kort efter så stog jag i dörren till altanen hos polarn och försökte ta på mig skorna för att gå ut och spy. kunde inte luta mig framåt så stog å petade med foten i skon bara. då kom en annan kompis och dunka mig i ryggen och frågade hur det var fatt. jag föll handlöst ner i snön utomhus och började spy men var förlamad i övrigt.
lyckades på nått sätt ta mig in igen (eller så släpade nån in mig) och satte mig i en stor fåtölj iaf.
där satt jag och kunde inte röra mig och knappt prata. försökte få någon att ge mig en hink så jag kunde spy men ingen hörde mig. kände hur d började stiga i halsen och tippade över kanten till fåtöljen å tömde mig på polarns parkett. då fattade någon och hämtade en hink!
sen tog det ett par timmar innan jag kunde röra mig igen, men var vid medvetande hela tiden. var spännande att vara förlamad och se en fest från en möbels perspektiv...
när jag kunde röra mig igen gick jag upp och tömde min lilla hink i toan och gick tillbaka till min fåtölj. då kom en brud - som närvarat hela festen och sett mig i mitt spyende mongolidstadie - och sätter sig i mitt knä och börjar hångla med mig! bra när man e så jävla het att man drar till sig brudar i vilket skick som helst
fick höra dagen efter iaf att min parkettpizza richocherat från golvet upp i hans bokhylla och tvbänk så de hade droppat in i alla lådor också!
Warulv wrote: då kom en brud - som närvarat hela festen och sett mig i mitt spyende mongolidstadie - och sätter sig i mitt knä och börjar hångla med mig! bra när man e så jävla het att man drar till sig brudar i vilket skick som helst
Dedär är ett ganska skum grejj, det har hänt mig också. Ibland undrar man..
Fast du verkade ju fortf vara ganska klar i skallen under hela händelsen.
Nu va det 2 dagar sen jag söp... och jag går till kylen och ser 2 iskalla öl..
Dom ser ju rätt goda ut.... men förhelvette.
Hur fan är man funtad igentligen?:?
076-115 58 55
-88 E30 325IK
-88 E30 325IK
hahaha underbar tråd!
Jag har hållt mig någolunda i skinnet de senaste åren men ett par tabbar har man lyckats med.
1 - Försökt få upp en cykel på monumentet i lund (en stor pelare som ska lika någon staty utanför domkyrkan?). Var så pass nykter att jag insåg att mina kläder skulle gå åt helvte så jag klädde av mig naken & susade upp likt spindelmannen medans mina vänner hivade upp cykeln efter mig. Kom inte mer än upp innan två trevliga konstaplar kom fram & fråga va fan jag pyssla med samtidigt som mina kära vänner la benen på ryggen. Hur den kvällen slutade vet nog alla.
2- Fest hos polares föräldrar i spanien. Ett gäng barndomsvänner som urartar fullständigt. Björn, den norska bastarden, får så mycket innanför skjortan att han toklackar på sin egen spegelbild i altandörren. Ett gräl med sig själv leder till slagsmål & han drar näven genom dubbelglaset. Skär upp underarmen & blodet flödar likt spriten den kvällen. Jag rycker in & under adrenalinkicken av allt blod överallt anser jag att det enda rätta är att ta golfbilen & köra honom till sjukhuset. Sagt & gjort, fem tokfulla snubbar varav en blöder som satan & en helknakad jens beger sig ut mitt i natten. Inga lysen på skiten så efter lite navigationssvårigheter hittar jag ut på motorvägen.. Hade sån jävla flyt att vi blev stannade av Guarda Civil/ militärpolisen efter ett par km som i sin tur skrattade åt oss så in i helvete, beordrade hem oss medans de körde polaren till sjukhuset.
Jag har hållt mig någolunda i skinnet de senaste åren men ett par tabbar har man lyckats med.
1 - Försökt få upp en cykel på monumentet i lund (en stor pelare som ska lika någon staty utanför domkyrkan?). Var så pass nykter att jag insåg att mina kläder skulle gå åt helvte så jag klädde av mig naken & susade upp likt spindelmannen medans mina vänner hivade upp cykeln efter mig. Kom inte mer än upp innan två trevliga konstaplar kom fram & fråga va fan jag pyssla med samtidigt som mina kära vänner la benen på ryggen. Hur den kvällen slutade vet nog alla.
2- Fest hos polares föräldrar i spanien. Ett gäng barndomsvänner som urartar fullständigt. Björn, den norska bastarden, får så mycket innanför skjortan att han toklackar på sin egen spegelbild i altandörren. Ett gräl med sig själv leder till slagsmål & han drar näven genom dubbelglaset. Skär upp underarmen & blodet flödar likt spriten den kvällen. Jag rycker in & under adrenalinkicken av allt blod överallt anser jag att det enda rätta är att ta golfbilen & köra honom till sjukhuset. Sagt & gjort, fem tokfulla snubbar varav en blöder som satan & en helknakad jens beger sig ut mitt i natten. Inga lysen på skiten så efter lite navigationssvårigheter hittar jag ut på motorvägen.. Hade sån jävla flyt att vi blev stannade av Guarda Civil/ militärpolisen efter ett par km som i sin tur skrattade åt oss så in i helvete, beordrade hem oss medans de körde polaren till sjukhuset.
M3E30 | Murderwal www.tyskstuk.de
Nja efter min lilla bravad i lördags. Inget jag är stolt över. Nåväl vi var på en fest och skulle hem på natten. Ringde givetvis en taxi som skulle komma efter 2 min. Gick ut och väntade men den kom aldrig, så vi satte oss i min bil för att hålla värmen iaf. Taxin kom aldrig och vi lackade ur totalt. Givetvis åkte jag fast och det ska jag ha. Men morgonen efter är det riktigt läskiga. Hade absolut ingen som helst kontroll på min kropp utan den gjorde som den ville, min hjärna låg kvar i soffan helt utarmad. Men iallafall så hade jag hoppat från en bro rakt ner på e18/e20 och blivit påkörd av en lastbil.. Hur jag lever idag är en gåta, men bäckenbenet är spräckt på 2 ställen och jag har diverse blåmärken överallt. Men har tränat på att gå igen med hjälp av en ställning som man kan hänga lite på och krafsa runt med ett par kassa ben. Helt återställd fysiskt kommer jag bli det psykiska får jag arbeta längre med.. Men en ny människa ska jag iaf bli. Sprit löser inga problem utan snarare tvärt om. Det slutar bara med att man tillslut råkar illa ut rejält. Nä Gör roliga saker på helgena istället. Ut och fiska, pyssla i garagen, spela golf eller vad ni nu tycker ger er tillfredsställelse i livet.
//Erik
http://na.se/nyheter/1.720735-trafiklol ... ken-pa-e20
//Erik
http://na.se/nyheter/1.720735-trafiklol ... ken-pa-e20
Firebird formula 400-71 BW480 Vipec v88, Cbr 1000rr-07