Imorgon drar jag och familjen till Cypern så ni får ha de så bra grabbar! och tjejer förstås!
Nu.. SEMESTER!!
kommer hem igen den 20onde ifall någon vill något..
Ser ju grymt fint ut med kompressorn!! Är lite farligt att titta för mkt på projekt för nu får man ju en massa idéer själv Måste vara mycket enklare att återställa bilen till standard vid besiktning om man kör kompressor dessutom!?
Är det inte den bilen som jag gjorde ett överladdat chip till förut?
Ha det bra på semestern!
Mvh//A
Mycket vrid spar tid! http://www.fekzen.se" onclick="window.open(this.href);return false; - Mjukvarudesign av originalmonterade styrsystem. Turbochip mm.
FekZen wrote:Ser ju grymt fint ut med kompressorn!! Är lite farligt att titta för mkt på projekt för nu får man ju en massa idéer själv Måste vara mycket enklare att återställa bilen till standard vid besiktning om man kör kompressor dessutom!?
Är det inte den bilen som jag gjorde ett överladdat chip till förut?
Ha det bra på semestern!
Mvh//A
tackar! Här på Åland kan man ju besikta de mesta fast de är överladdat så besiktning är inga större problem
Nej, de var inte den här bilen du fixade chip till förut. Men de var nog för att du fixade de så fint till min förra som jag måsta ladda på en till 316 till.
Men den förra är fan hel än idag efter MYCKET pinande. Hände inte något alls med motorn fast jag var upp i 1,3bar ibland på en helt oöppnad motor!!
Räcker bra till vinterbil
om en bil är besiktigad och godkänd. exempel turbobmw. och den säljs till sverige. går det att regga in den i sverige då och köra precis som på åland?
Vet faktist inte. Trodde jag skulle få reda på de eftersom jag sålda min E30 med M50 turbo till sverige. Men han som köpte den reggade den aldrig och nu har Limmets någon polare köpte den vad jag har förstått. Vet inte om han har reggat den än!? Han borde ju veta om han har försökt, för den var besiktad och godkänd med m50 turbo här på Åland!
Har köpt lite mera grejer till vinterbilen nu
Vill ha lite mera fart i den så de var dax att fixa lite..
Brorsan och jag svarvade till ett nytt remhjul för mera laddtryck
Och om jag ska kunna ladda mera så måste man backa tänningen så jag har köpt ett AEM Fuel/ignition controller.
Har hållit på som fan med de nu men får inte ut någon signal från vevaxelgivaren ur Aem boxen. Har varvtalssignal in men får inte ut något som ska vidare till original ECU
Så får köra med fjuttigt o,45bar nu