E30 327 evo turbo STULEN
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Idag åkte en nöjd, lättad och glad Andre´ från PPF med nymappad bil.
Bilen fungerade kanon rakt av, ser kanon ut och jag kan bara gratulera till ett mkt väl utfört jobb. Om detta är första bygget vill jag gärna se fortsättningen
Performance BMW kommer att köra ett reportage på bilen under sommaren vilket publiceras i höst/vinter. Håll ögonen öppna...
Bilen fungerade kanon rakt av, ser kanon ut och jag kan bara gratulera till ett mkt väl utfört jobb. Om detta är första bygget vill jag gärna se fortsättningen
Performance BMW kommer att köra ett reportage på bilen under sommaren vilket publiceras i höst/vinter. Håll ögonen öppna...
Jag vill tacka Bäckis och Ärtan för all hjälp. Är riktigt nöjd med all service jag har fått och att dom alltid ställer upp. Jag tror inte man kan få bättre service än hos er.
Kom hem två i natt så nu blir det att lasta av bilen och Köra en stund. Sen fortsätter det sista arbetet på bilen. Då ska jag ha i nya stolar, fast än attt PPF pojkarna tyckte att dom jag hade var skit grymma . Stötfångarna,Vingen och huven ska lackas. Men det kommer nog bli ordnat fort när Thöger (Lackaren) får åka en runda.
Jag är riktigt nöjd med bilen som den går nu. kommer ha den till att ladda ett bar på bana och två bar när det ska gå undan.
Kom hem två i natt så nu blir det att lasta av bilen och Köra en stund. Sen fortsätter det sista arbetet på bilen. Då ska jag ha i nya stolar, fast än attt PPF pojkarna tyckte att dom jag hade var skit grymma . Stötfångarna,Vingen och huven ska lackas. Men det kommer nog bli ordnat fort när Thöger (Lackaren) får åka en runda.
Jag är riktigt nöjd med bilen som den går nu. kommer ha den till att ladda ett bar på bana och två bar när det ska gå undan.
-
Ja smitt får jag spara ihopa till. Innan tyckte man det var för mycket pengar att köpa det också. Bilen har ju kostat en del...... Men nu kan man säga att det är defnitift värt pengarna för den går riktigt fint nu men har man smitt kommer den gå helt jävla sinnes sjukt. Som sagt innan, jag är svin nöjd med bilen nu och sjukt glad att allt funkar.
Och jag är riktigt tacksamm för all hjälp jag fått.
Ett stort tack till PPF. Magnus,Andréas,Thöger,Kotche,Pop the hood,
Hoppas ni ställer upp till vinten om det blir ombyggnader
Och jag är riktigt tacksamm för all hjälp jag fått.
Ett stort tack till PPF. Magnus,Andréas,Thöger,Kotche,Pop the hood,
Hoppas ni ställer upp till vinten om det blir ombyggnader
salle wrote:Blev de nån film eller? Det jag spela in var inte mycket att se, kunde inte hålla kameran still
Bättre än inget
Chrille Gustavson
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II