Forskjell på Aeromotive filter för och efter pump?

Här diskuterar vi våra produkter.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Post Reply
User avatar
Silverboy
Posts: 1568
Joined: 01 Mar 2008, 22:20
Location: Moss / Norge

Forskjell på Aeromotive filter för och efter pump?

Post by Silverboy »

Hva er forskjellen?
og ikke minst, hvordan ser man forskjell?

Aeromotive AN10 filter.. :)
User avatar
Nisse Järnet
Posts: 6624
Joined: 26 Nov 2005, 11:58
Location: Stockholm norrort

Re: Forskjell på Aeromotive filter för och efter pump?

Post by Nisse Järnet »

Silverboy wrote:Hva er forskjellen?
og ikke minst, hvordan ser man forskjell?

Aeromotive AN10 filter.. :)
Innan pump är med grövre "hål" och metall väl? Det efter pump är "papp"
Audi S5 B8 4.0t
E30 325ix M50 turbo 840awhp 7 speed DCT.
M50 764whp @ 1.7 bar.
M20 675whp @ 2.2 bar.
User avatar
Silverboy
Posts: 1568
Joined: 01 Mar 2008, 22:20
Location: Moss / Norge

Post by Silverboy »

Mistenkte det.. bra man sjekket opp da.. for slik det satt monterad når jeg fikk det så satt filtret før pumpen, men det er ett 10 micron filter av papp...

Og jeg håper indelig at det skal sitte etter pumpen, hvis ikke får jeg ett seriøst plass problem i reservehjulsbaljan... :roll: eller, plass problem blir det nok uansett..

tar gjerne imot noen bekreftelser på at det som sies stemmer, iom at det kändes som det lå en liten usikkerhet i innlegget der ;)
User avatar
Silverboy
Posts: 1568
Joined: 01 Mar 2008, 22:20
Location: Moss / Norge

Post by Silverboy »

Er det altså sånn at 10 micron er EFTER pumpen, og 100 micron er FØR pumpen? og det er all forskjellen? Selve huset er det samme?
User avatar
Bmwandreas
Moderator
Posts: 10788
Joined: 20 Nov 2005, 17:49
Location: Avesta

Post by Bmwandreas »

Stämmer bra.
Post Reply