trevliga poliser!!!
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
trevliga poliser!!!
Det är just denna sortens poliser som folk menar när dom säger polis och testosteron i samma mening. Killen i filmen e i mina ögon inte otrevlig på någo vis.
http://www.youtube.com/watch?v=dBJALminOb8
Mvh Martin
http://www.youtube.com/watch?v=dBJALminOb8
Mvh Martin
den där korkade jävla idioten har helt fel jobb.snacka om attityd problem.
TEL 0707149931 nicke.t@bredband.net
Jag har en ljudinspelning när jag frågade en polis om leg(visserligen var jag rätt full ), frågade efter leg typ 5 gånger sen tryckte en annan polis upp mig mot en polisbil och så försökte dom hålla fast mig men då hettade jag till så dom klarade inte av det...slutade iaf med pepparspray och fyllecell
V8
jävla äckel snut! fyfan att det finns såna där, tur att man aldrig mött på nåt sånt där svin!
/// Falck
-----------------------------------------------
Crafted at BMW M
Garaget
BMW M5 3.8 E34 1993 Daytonaviolett
Projekt, 8cm breddad BMW E21 Busbil på gata
Crafted at BMW M
Garaget
Falck wrote:jävla äckel snut! fyfan att det finns såna där, tur att man aldrig mött på nåt sånt där svin!
ja riktig tur för då hade man väl suttit inne för våld mot tjänsteman
Rikard Brodén
072-242 85 00
bmw 525 mpaket 03 såld
328 touring låg såld
e30 83 323a busbil såld
e21 låg :)såld
e34 m5
e28 m535 turbo
e30 M3
E9 -71
072-242 85 00
bmw 525 mpaket 03 såld
328 touring låg såld
e30 83 323a busbil såld
e21 låg :)såld
e34 m5
e28 m535 turbo
e30 M3
E9 -71
'Rikard B wrote:Falck wrote:jävla äckel snut! fyfan att det finns såna där, tur att man aldrig mött på nåt sånt där svin!
ja riktig tur för då hade man väl suttit inne för våld mot tjänsteman
ja det är väl en jäkla tur det. Jag har en ganska bra bild om poliserna i övrigt tkr ja. Jag har alltid blivit trevlig bemött utav dom, även om man gjort ett gäng trafikförseelser. Men efter det här börjar man fundera
/// Falck
Crafted at BMW M
Garaget
Crafted at BMW M
Garaget
Har faktiskt lagt till en snabbknapp på telefon för ljudinspelning ifall att, vad är problemet med att presentera sig om nån frågar? idiot byt jobb säger jag bara, har man så dåligt temperament att du inte fixar att nån frågar efter legetimering skall man inte jobba med människor. Hade han bara flinat å visat upp det så hade det inte varit nå problem, nu är det han som startar en meningslös argumentation å är spydig.
4 kap 1 § Polisförordningen: Anställda inom polisen skall i arbetet uppträda på ett sätt som inger förtroende och aktning. De skall uppträda hövligt, hänsynsfullt och med fasthet samt iaktta självbehärskning och undvika vad som kan uppfattas som utslag av ovänlighet eller småaktighet.
Den där sheriffen gör lite som han själv vill hehe
Den där sheriffen gör lite som han själv vill hehe
-
no1_martin wrote:Med den filmen i min ägo hade jag kontakta åklagare för länet i fråga och frågat va de har att säga om uppträdandet. Sådana jävla idioter borde avskedas utan en varning. Jag fattar inte varför man håller dem om ryggen. En sån snut gör mer negativ PR för snuten än hundra som uppför sig korrekt.
Helt jävla rätt!!
Mattias Skoglund
Mob: 0763-493494
2009: 575whp samt 740wnm 1,4bar. M30B35
2010: 842whp samt 983wnm 1,8bar. M30B35
Mob: 0763-493494
2009: 575whp samt 740wnm 1,4bar. M30B35
2010: 842whp samt 983wnm 1,8bar. M30B35
- TurboRobban
tror de kan vara lite så att polisen får ju ta en hel del skit av folk av alla desslag, sen när de kmr någon dryg snorunge som inte fattar att dom är poliser när dom står med full polismundering på sig så kanske man blir lite less, sen vet man ju inte heller vad som sagts innan han började filma, han kanske va spydig och otrevlig som fan mot poliserna, varpå dom blir irriterade och han börjar filma det hela.
Jag vet folk inom mc världen som har börjat spela in varje gång dom blir stanade, typ vänta lite ska bara starta spelaren, inte poppis alls men väldigt trevliga o de!
Jag o en polare blev stannade hela tiden ett tag, så vi bestämde oss för o utsätta den som var drygast, så vi fikade varje kväll utanför hanns hus i typ en vecka, de blev ett jävla liv sen!! ler.. men dom la ner när vi menade att vi skulle besöka alla som drygade sej..
Mvh..
Jag o en polare blev stannade hela tiden ett tag, så vi bestämde oss för o utsätta den som var drygast, så vi fikade varje kväll utanför hanns hus i typ en vecka, de blev ett jävla liv sen!! ler.. men dom la ner när vi menade att vi skulle besöka alla som drygade sej..
Mvh..
E30 325ixtt håller på o bli förförd av stygga KKK27an, som nu blir brädad av grymma gt42an...