nu har man äntligen fått ett ryck igen! nu allt som klart,det ända som saknas i princip är eldragningen, och det e ju jävligt spännande men nu har jag fått en kompis som ska hjälpa mig ihelgen det verkar som det finns ett hopp iallfall och få starta den någon gång innan 2040
liten uppdatering kabelhärvan till sprutet är under uppbyggnad nu fick ett paket av bäckis i veckan så dom sakerna ska monteras i helgen så fler bilder kommer imorgon slänger upp två bilder då jag har ägnat mig lite tid o polera diverse saker nu dom senaste dagarna,brist på annat
Highburg wrote:Vilken jävla finish du har på allt tummen upp
hahaha..har man inget annat o göra så råkar det lät bli att poler trissan tas fram
Haha inget annat att göra? Läre komma upp nån helg nusnart igen . hoppas allt är bra..
nja jo visst fan har man saker o göra har ju ett helt hus polarn o ch jag skulle ut i garaget i dag och montera fläkten blev istället en hel kväll med uppsättning av gips skivor i sovrummet vad gör man inte för att frugan ska bli glad. nu sitter vi o dricker lite vodka och njuter av en fin arbets dag kom upp o hälsa på Hansa! hade varit skoj o se dig igen
då var nya 400mm fläkten installerade och turbo har fått sin mössa ska ta med downpipen till jobbet på måndag och svetsa dit muttern för lambda sonden sen ska den få lite värme bandage
gjorde ett ryck idag satte upp insuget i fräsen och fräste av lite på spridar munstyckena,så nu går allt fritt under huven även oljereturen är färdigbockad. fick även en längre gaswire av en kompis idag så imorgon blir det o göra klart gas anordningen.