Elfläkt till nissan 200sx.

Här diskuterar vi våra produkter.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Strandholm

Post by Strandholm »

Är väll inte första gången denna användare slänger ihop en tråd och sedan blir helt till sig av ilska när svaret inte var exakt vad han ville veta.

Förstår faktist inte varför man ställer frågan på ett BMW forum. Pröva ett nissanforum vetja.

Ett tips bara, så du behöver inte besvära dig med att spy galla på mig.
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.
BmW[RsR]

Post by BmW[RsR] »

Jag har absolut inte några som helst mens problem.
Men det är såna där dumma kommentarer som får mig att tända till.

Och det konstiga är väl att jag ställde frågan här för att jag vill ha ett svar från antingen Bäckis eller Ärtan.

Men istället kommer det andra användare som inte har en susning om produkten i fråga!

Varför då överhuvud ens skriva?
Det är mäkta meningslöst att skriva åk och mät!
Eftersom jag ställer en fråga här är det väl så att jag vet inte bilen är inte ute på min gräsmatta så jag kan inte mäta!

Varför ska det vara så svårt att förstå!?
Jag fattar inte!

Istället för att hoppa på mig, och hänga på alla andra som svara på den här tråden, kan ni tänka efter varför jag skrev frågan här.
Team MolotovRacing
[Prezident]
Svintoleffe

Post by Svintoleffe »

BmW[RsR] wrote:Jag har absolut inte några som helst mens problem.

Och det konstiga är väl att jag ställde frågan här för att jag vill ha ett svar från antingen Bäckis eller Ärtan.

Men istället kommer det andra användare som inte har en susning om produkten i fråga!

Eftersom jag ställer en fråga här är det väl så att jag vet inte bilen är inte ute på min gräsmatta så jag kan inte mäta!

Jag fattar inte!

Istället för att hoppa på mig, och hänga på alla andra som svara på den här tråden, kan ni tänka efter varför jag skrev frågan här.

Det är ju jätte lätt att svara på något du skriver när man inte har några mått.
Det regnar ju typ inte nissan delar på gräsmattan hemma.
O avd jag tror efter som att värken Ärtan elelr bäckis har svarat så är dte för att dom inet vet, För då hade han nog svarat ska du se.

O det killen skrev att du skulle åka o mäta, det var inget elakt skrivet med det, utran bara typ ett gott tips, för att hade du måtten då ahde du kunnat skriva måtten o vi hade kunnat svara på avd du skulle ha för fläkt.

Just nu, då kan jag ju typ tipsa om att du kan köpa en jubofläkt, då den kanske passar :wink:

Nä skämnt o sido, det vore ju väldigt mycket o föredra om du hade ungerfärliga mått på hur stor kylaren är o hur mycket utrymme du har.

Annasr är dte som att köpa en trisslott, o tro att man vinenr på den.
Om du hajar vad jag menar?
Santa Fe

www.Skogenracing.com

Mvh Leif
BmW[RsR]

Post by BmW[RsR] »

Amplify wrote:Är väll inte första gången denna användare slänger ihop en tråd och sedan blir helt till sig av ilska när svaret inte var exakt vad han ville veta.

Förstår faktist inte varför man ställer frågan på ett BMW forum. Pröva ett nissanforum vetja.

Ett tips bara, så du behöver inte besvära dig med att spy galla på mig.

Jag har oftast rätt också när jag blir förbannad.

Gå in själv och betala 250kr i medlems avgift för att skriva på 200sx.nu!
Ska sälja bilen därför har jag inte lust att göra det.

Inte första gången du kommer med en jävligt dum kommentar heller för den delen!

Du är alltid inne på mina trådar och vräker ur dej nått skit som du inte ens har nån aning om!

Det skulle jag vilja att du slutade med, för du sitter inte på nån information jag vill veta!

Tack och hej leverpastej!
Team MolotovRacing
[Prezident]
BmW[RsR]

Post by BmW[RsR] »

Svintoleffe wrote:
BmW[RsR] wrote:Jag har absolut inte några som helst mens problem.

Jag fattar inte!

Det är ju jätte lätt att svara på något du skriver när man inte har några mått.
Det regnar ju typ inte nissan delar på gräsmattan hemma.
O avd jag tror efter som att värken Ärtan elelr bäckis har svarat så är dte för att dom inet vet, För då hade han nog svarat ska du se.

O det killen skrev att du skulle åka o mäta, det var inget elakt skrivet med det, utran bara typ ett gott tips, för att hade du måtten då ahde du kunnat skriva måtten o vi hade kunnat svara på avd du skulle ha för fläkt.

Just nu, då kan jag ju typ tipsa om att du kan köpa en jubofläkt, då den kanske passar :wink:

Nä skämnt o sido, det vore ju väldigt mycket o föredra om du hade ungerfärliga mått på hur stor kylaren är o hur mycket utrymme du har.

Annasr är dte som att köpa en trisslott, o tro att man vinenr på den.
Om du hajar vad jag menar?

Jag jag vet att det är svårt att svara när ni inte vet måtten.
För det vet jag inte själv.

Och det var däför jag frågade här och kanske skulle ha tur om Bäckis eller Ärtan svarade.

För det är ju inte helt omöjligt om dom har haft någon mer kund som har frågat efter en fläkt till en og200sx.

Och en till anledning till jag inte Pm:ande är för att jag har själv gått inte och sökt i detta forum och hittat mina svar.

Då tänkte jag att det kanske finns fler som vill veta som slipper man samma topic hela tiden.

/mvh Jonas
Team MolotovRacing
[Prezident]
BmW[RsR]

Post by BmW[RsR] »

Amplify:
Ett hett tips bara, Detta är inte ett BMW forum utan PPF är ett företag och är mer inriktad på Bmw vissligen, Men dom har grejor till andra bilar också!

Alltså är detta PPF Produkt Forum eller har jag fel?!
Team MolotovRacing
[Prezident]
paytax

Post by paytax »

360x680x45mm borde din kylare vara.Om den är lika som den jag hittat.Köp en fläkt som är 336mm.Vet inte om du bör ha sugande eller tryckande dock!

Mvh
BmW[RsR]

Post by BmW[RsR] »

paytax wrote:360x680x45mm borde din kylare vara.Om den är lika som den jag hittat.Köp en fläkt som är 336mm.Vet inte om du bör ha sugande eller tryckande dock!

Mvh

Tack Tack TAck :D
Ska innhandla en sån.
/mvh jonas
Team MolotovRacing
[Prezident]
Strandholm

Post by Strandholm »

BmW[RsR] wrote:Amplify:
Ett hett tips bara, Detta är inte ett BMW forum utan PPF är ett företag och är mer inriktad på Bmw vissligen, Men dom har grejor till andra bilar också!

Alltså är detta PPF Produkt Forum eller har jag fel?!

http://www.pure-pf.com

Är det jag som har synfel eller står det inte BMW turbo forum?

Den som påstår att detta inte är ett BMW forum är nog rätt ute och cyklar tror jag. Men visst säljs det saker som inte är enbart till bmw också.
BmW[RsR]

Post by BmW[RsR] »

Ja till viss del är det ett BMW forum!

Men lilla gubben det finns 6 styckna olika forum här inne!

Och dom heter följande!

PPF Turbo forum
Projekt
PPF Produkter <------ Vilket vi är inne i nu.
Offtopic

Säljes
Köpes
-------------------------------------------------------------------------

Det står alltså inte.
Bmw Turbo Forum
Projekt
Bmw Produkter
Offtopic

Säljes
Köpes.

Så du menar att jag som har en nissan inte får ställa frågor här för dej!?
By the way så har jag en Bmw också.

Nu när du har fått fakta, så kan du väl ta tillbaka din dumma kommentar och erkänna dej besegrad!
Team MolotovRacing
[Prezident]
Strandholm

Post by Strandholm »

BmW[RsR] wrote:Ja till viss del är det ett BMW forum!

Och dom heter följande!

PPF Turbo forum
Projekt
Offtopic

Säljes
Köpes

Det står alltså inte.
Bmw Turbo Forum
Projekt
Bmw Produkter
Offtopic

Säljes
Köpes.

Nu när du har fått fakta, så kan du väl ta tillbaka din dumma kommentar och erkänna dej besegrad!

Besegrad? HAHAHAHA! Det var tamefan det löjligaste jag läst på länge. Som om det vore nån jävla tävling ? Du borde släppa attityden om du planerar på att få någon hjälp, alls i framtiden. Du tokdissar folk när dom skriver i din tråd och försöker hjälpa. Behöver jag ens kommentera det eller förstår du själv problemet ?

Förövrigt så skall jag lära upp dig en sak. Det finns ETT forum på denna hemsidan. Och det är där vi är nu.
I detta forumet som kallas "BMW turbo forum" på http://www.pure-pf.com så finns det flera delar. Inte separata forum utan olika avdelningar.
"PPF Turbo forum" <-- en avdelning, förgrening, forumsdel. Kalla det var du vill.
"Projekt" <-- likaså den en avdelning skapad föratt skilja alla de olika trådarna åt. Så dom med samma inriktning blir sammanhängande på ett område.

Hade det varit olika forum så hade du fått registrera en ny användare för varje avdelning men nu är det sammanhängande så tyvärr "lilla gubben" du kan ta tillbaka ditt prat om besegrande om du inte refererar dig själv i tredjeperson....
worre

Post by worre »

fan nu är det verkligen krig i sandlådan :?
BmW[RsR] är det inte dax att tagga ner lite??
tokig dåre från urskogen
+46730205517
WWW.Nontraction-racing.com
PaparaZZi

Post by PaparaZZi »

kanske ni ska ta varandras tele nummer och ringa och bestäma en plats där ni kan ta varandra i röven så ni slutar knulla åpå här!!okej
Thomas Wester, wester_the_king@hotmail.com

Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
BmW[RsR]

Post by BmW[RsR] »

Amplify wrote:
BmW[RsR] wrote:Ja till viss del är det ett BMW forum!

Och dom heter följande!

PPF Turbo forum
Projekt
Offtopic

Säljes
Köpes

Det står alltså inte.
Bmw Turbo Forum
Projekt
Bmw Produkter
Offtopic

Säljes
Köpes.

Besegrad? HAHAHAHA! Det var tamefan det löjligaste jag läst på länge. Som om det vore nån jävla tävling ? Du borde släppa attityden om du planerar på att få någon hjälp, alls i framtiden. Du tokdissar folk när dom skriver i din tråd och försöker hjälpa. Behöver jag ens kommentera det eller förstår du själv problemet ?

Förövrigt så skall jag lära upp dig en sak. Det finns ETT forum på denna hemsidan. Och det är där vi är nu.
I detta forumet som kallas "BMW turbo forum" på http://www.pure-pf.com så finns det flera delar. Inte separata forum utan olika avdelningar.
"PPF Turbo forum" <-- en avdelning, förgrening, forumsdel. Kalla det var du vill.
"Projekt" <-- likaså den en avdelning skapad föratt skilja alla de olika trådarna åt. Så dom med samma inriktning blir sammanhängande på ett område.

Hade det varit olika forum så hade du fått registrera en ny användare för varje avdelning men nu är det sammanhängande så tyvärr "lilla gubben" du kan ta tillbaka ditt prat om besegrande om du inte refererar dig själv i tredjeperson....

Ja du jag har aldrig velat haft hjälp ifrån dig!
Jag tokdissar inte folk jag blir irreterad och säger ifrån när folk inte fattar och ändå smutsar ner min tråd.

Kalla detta forum vad fan du vill jag la fram fakta och du vägra fortfarande att förstå!

Avdelningar ok det köper jag men du var nog den enda som inte fatta vad jag menade!

Du kan väl skaffa en egen avdelning för din 325 turing för det är inte en sedan.

Samma sak!

Varför håller du och tjaffasar på denna tråd har du inget vettigare för dej!?

Stor i orde liten på jorden!
Det ordspråket har du fått höra ofta va?
Team MolotovRacing
[Prezident]
BmW[RsR]

Post by BmW[RsR] »

worre wrote:fan nu är det verkligen krig i sandlådan :?
BmW[RsR] är det inte dax att tagga ner lite??

Men varför tycker du att jag ska tagga ner!?

Det är ni som är inne på min jävla tråd!
Jag har fan inte bett er att komma in här och tjaffsa!

Men ändå så kommer ni och gör det!
Har ni inget bättre för er än att kolla uppvart det är tjaffs och sen skriva mer kommentarer så man bli ännu mer förbannad!!
Team MolotovRacing
[Prezident]
BmW[RsR]

Post by BmW[RsR] »

PaparaZZi wrote:kanske ni ska ta varandras tele nummer och ringa och bestäma en plats där ni kan ta varandra i röven så ni slutar knulla åpå här!!okej

Ja det låter som en bra idé!
Men tyvär så är jag inte lagd åt det hållet.
Team MolotovRacing
[Prezident]
worre

Post by worre »

nu får du ju tamefan ta och ge dig vad är du för nån knäppgök som bara ska gräla???
du går ju lös bara av att nån skulle säga hej
ta och gå och lägg dig och kliv upp när du växt upp lite
tokig dåre från urskogen
+46730205517
WWW.Nontraction-racing.com
Post Reply