Bilder: E30 cab med Brock B1
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Bilder: E30 cab med Brock B1
Bonus burn med Brockisarna
så jäääla schysst e30 fick ni nå fina bilder i lördags efter träffen ?
/// Falck
-----------------------------------------------
Crafted at BMW M
Garaget
BMW M5 3.8 E34 1993 Daytonaviolett
Projekt, 8cm breddad BMW E21 Busbil på gata
Crafted at BMW M
Garaget
nizze7 wrote:hehe liten bmw träff var det men bra fina bilar. hehe aa klart vi fick bra bilder. Joakim Skagerlind är ju en jävel me kameran hehe.
fiint! måste bara fråga, vem utav er är skagerlind? den lilla killen
/// Falck
Crafted at BMW M
Garaget
Crafted at BMW M
Garaget
Falck wrote:nizze7 wrote:hehe liten bmw träff var det men bra fina bilar. hehe aa klart vi fick bra bilder. Joakim Skagerlind är ju en jävel me kameran hehe.
Skagerlind är han som åkte med å va glad:P men vadå liten e jag som äger bilen fet då eller. haha;)
Mer info om bilen www.garaget.org/nizze7
nizze7 wrote:Falck wrote:nizze7 wrote:hehe liten bmw träff var det men bra fina bilar. hehe aa klart vi fick bra bilder. Joakim Skagerlind är ju en jävel me kameran hehe.
Skagerlind är han som åkte med å va glad:P men vadå liten e jag som äger bilen fet då eller. haha;)
haha det sa ja inte
/// Falck
Crafted at BMW M
Garaget
Crafted at BMW M
Garaget
Falck wrote:nizze7 wrote:Falck wrote:nizze7 wrote:hehe liten bmw träff var det men bra fina bilar. hehe aa klart vi fick bra bilder. Joakim Skagerlind är ju en jävel me kameran hehe.
haha det sa ja inte
hehe nej jag vet men det var den rakade å lite halv mulliga hehe som körde och äger bilen:P
Viper89 wrote:FugitivE wrote:Den har man allt sett ett par gånger. Fin är den. Men den där grillen förstår jag bara inte att man ha på en bil.
Hoppas Nisse läser de här nu. Vi har försökt få han att förstå hur allvarligt brott han begått genom att låta de där äcklet sitta kvar
Höru jag har ju sakt att jag ska bytta men har inte orkat åker utt till garaget nu å tar din för du lär ju inte behöva den på ett tag:)
nizze7 wrote:Viper89 wrote:FugitivE wrote:Den har man allt sett ett par gånger. Fin är den. Men den där grillen förstår jag bara inte att man ha på en bil.
Hoppas Nisse läser de här nu. Vi har försökt få han att förstå hur allvarligt brott han begått genom att låta de där äcklet sitta kvar
Höru jag har ju sakt att jag ska bytta men har inte orkat åker utt till garaget nu å tar din för du lär ju inte behöva den på ett tag:)
Ta min! Nemas problemas Nisse!