Håller på att skrapa underredsmassa för fullt och har problem med åtkomsten överallt (konstigt huh )
Testade att ensam lyfta karossen från pallbockarna och jag fixa det med en hand och enligt BMW's programvara ska en tom kaross inte väga mer än 210 kg typ.
Så vad tror ni? Kan man ta över ett par polare och dra upp den mot väggen samt ställda den på lite mjukt skit. Hade tänkt ett par båt fenders, täcken och sånt.
Struntar i om bakskärmen blir bucklig då jag ändå ska byta hela den biten, annars är bilen rätt så komplett urstrippad. Bjuder på en bild så ni får lite känsla på hur det ser ut
Keepan wrote:Så vad tror ni? Kan man ta över ett par polare och dra upp den mot väggen samt ställda den på lite mjukt skit. Hade tänkt ett par båt fenders, täcken och sånt.
Ja...det går fint.
Lägg några däck under....och vält upp den.
Sedan lägger ni något däck vid taklisten, för att stötta så den inte välter över.
Vi hade fram- och bakvagn kvar när vi välte våran....men det går utan.
Värre var det när vi skulle ha den helt upp och ner....
Vi hissade med traktorn......men den hissade inte tillräckligt fort...så taket slog i marken..
Lyckligt nog utan skador....med än den kromade listen..
Clarken wrote:Verktygsboden.se säljer 2st sånna, ett billigare och ett dyrare.
Brukar typ alltid vara med på baksidan utav bilsport även,
Tack för de... Glömt att dem existerar fast man läser bilsport emellanåt
Hitta dock bara den dyrare varianten (hoppas jag, gick ju på 10lökar!). Men kommer nog försöka mig på tattarvarianten iaf, känns klockrent i min lilla värld
Clarken wrote:Verktygsboden.se säljer 2st sånna, ett billigare och ett dyrare.
Brukar typ alltid vara med på baksidan utav bilsport även,
Tack för de... Glömt att dem existerar fast man läser bilsport emellanåt
Hitta dock bara den dyrare varianten (hoppas jag, gick ju på 10lökar!). Men kommer nog försöka mig på tattarvarianten iaf, känns klockrent i min lilla värld