Pelko - BMW 327 turbo. SÅLD.
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- daniel-635
Jag skummade igenom hela tråden för någon vecka sen, mycket snyggt !
Imola rot och Splitfälgar är ett koncept jag gillar, klockrent
Imola rot och Splitfälgar är ett koncept jag gillar, klockrent
Ju mer man lär sig desto lättare är det att förstå att man inget begriper.......
Pysslar med min BMW 635 Bi-Turbo här.
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?t=20403
Pysslar med min BMW 635 Bi-Turbo här.
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?t=20403
Drop-stops går ju att lösa bullen. En gammal kamrem eller liknande som sätter stop innan det fjädras fullt ut. Det ska jag ha sedan, inte det snyggaste men effektiv och enkel.
Mvh
Mvh
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com
Jo det är det men gör man det snyggt med upphängningar och har en fräsh rem så ser det ändå städat ut. En sådan rem går inte av lätt.
Har sett det på flera E30s IRL och tycker det fungerar tillräckligt bra för att själv köra med det.
Mvh
Har sett det på flera E30s IRL och tycker det fungerar tillräckligt bra för att själv köra med det.
Mvh
Låter väldigt vettigt med wire. Då kan man göra enkla lösningar för att haka av och på wiren, om man vill det.
Mvh
Mvh
Kommer bli jäkligt nice med de fälgarna! Får man fråga vart man får tag på dem och ungefär vad de kostar?
jonas_edling@hotmail.com
0736-560290
0736-560290
M3JONAS wrote:Kommer bli jäkligt nice med de fälgarna! Får man fråga vart man får tag på dem och ungefär vad de kostar?
Du får PM Jonas.
Ni som skriver länkar i tråden kan väl skippa det.
Mvh
pelko wrote:M3JONAS wrote:Kommer bli jäkligt nice med de fälgarna! Får man fråga vart man får tag på dem och ungefär vad de kostar?
Du får PM Jonas.
Ni som skriver länkar i tråden kan väl skippa det.
Mvh
Sedan när slutade man skriva länkar i en projekttråd; som dessutom va ett direkt svar på en fråga som ställts?
Ingen kritik, men blev lite förvånad.
Utan att vinkla saken åt massa håll; BBS LM är fälgar många vill ha på sina E30s. Jag själv vet att det är ovanligt och skulle tycka det var tråkigt om det satt på var tredje E30 därför att man själv bara blir en i mängden och inte har något unikt.
Ni kan diskutera fälgarna och var de är köpa om ni vill men skippa det i min tråd i så fall.
Mvh
Ni kan diskutera fälgarna och var de är köpa om ni vill men skippa det i min tråd i så fall.
Mvh
pelko wrote:Utan att vinkla saken åt massa håll; BBS LM är fälgar många vill ha på sina E30s. Jag själv vet att det är ovanligt och skulle tycka det var tråkigt om det satt på var tredje E30 därför att man själv bara blir en i mängden och inte har något unikt.
Mvh
det verkade inte så roligt att folk skulle ha dom på vw eftersom du inte skickade nåt PM till mej om var dom var köpta, men det löste sej ändå så jag gråter inte för det
Last edited by Magnaten on 31 Aug 2009, 12:42, edited 1 time in total.
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
passat TDI 2008
Audi A6 2009
Har svarat på alla PM jag fått ang fälgarna och det har varit 10-15st. Skicka igen.
Har fått radera många då det är fullt hela tiden.
Mvh
Har fått radera många då det är fullt hela tiden.
Mvh
pelko wrote:Utan att vinkla saken åt massa håll; BBS LM är fälgar många vill ha på sina E30s. Jag själv vet att det är ovanligt och skulle tycka det var tråkigt om det satt på var tredje E30 därför att man själv bara blir en i mängden och inte har något unikt.
Mvh
Med det sagt så misstänker jag att du kommer "råka glömma" att mäta avståndet mellan bromsskiva och fälgekrarna eller?
/M|cke F@.gner
men jag menar när det nytillverkas eller piratkopieras så att alla kan ha dom. hade det gått att köpa 16*9 borbet nya nu för de pengar som 16" kostar idag så hade det nog inte varit samma drag efter 20 år gamla borbet.
såg att du skule sälja dom nu pelko. de är ju designmässigt klockrena iaf. passar de inte riktigt på bilen eller det finns någon annan anledning?
såg att du skule sälja dom nu pelko. de är ju designmässigt klockrena iaf. passar de inte riktigt på bilen eller det finns någon annan anledning?