idag har man tätat alla lekage och fixat lite allmänt
sen han man dra en repa med 0.8 i ladd och sen for kilen på veven som håller i triggerhjulet.. så den går inte så bra nu...
men men bara ta nya tag riva i morgon...
Det är trist att höra mannen.. Lider med dig..Tro mig jag vet hur det känns
Men...Ta ett riktigt djupt andetag (tills du blir blå i huvudet och glömmer hur mycke tid och pengar du har lagt ner i motorn) och börja om och gör rätt. Så fick jag göra och det kommer bli kanon i slutändan
Mirre wrote:Det är trist att höra mannen.. Lider med dig..Tro mig jag vet hur det känns
Men...Ta ett riktigt djupt andetag (tills du blir blå i huvudet och glömmer hur mycke tid och pengar du har lagt ner i motorn) och börja om och gör rätt. Så fick jag göra och det kommer bli kanon i slutändan
Sommaren är inte slut än
helt rätt ska nog börja riva i morn. jobbigt bara att måsta ta isär allt bara för att kunna lyfta ut blocket...
idag har man då beställt allt nytt till botten kommer kanske i morgon ska försöka skruva lite dok lite tungt när fjällan bröt förlovningen idag..
men men oringa byta turbo åå ladda pung!
förhoppningsvis kommer nog mina 1000cc i morgon så då får man trycka dit 6 på mickes och spara 1 självi reserv dok rätt kurs 3600 för 8st
nä fan kan inte sitta här och böla mer nu fan få man ta sig i kragen och dra sig till bilen åå fixa aset och ut åå bränna upp lite däck!
nja tyckte den var seg som f*n på laddet
vilket man kunde konstatera att wg kärvat och fastnat i öppet läge
så den är utan ladd till 5000 typ sen kommer det och innan växling har den plågat upp laddet till 0.8 med öppen wg
tror nog den är lite liten
sen är jag lite rädd för lådan när man kör lite hårdare så får man lite problem att växla...