Då va man singel igen då. Bråkade som fan och så tjatta hon om att jag skulle sälja min bmw och köpa en billig seat med mindre motor i!!! Inte konstigt att man blir singel då! Hur många fler har varigt med om samma? Vet att de finns en del. Nu har man mer tid till bilen med.
hehe man får ljuga en del när det gäller delar o pengar!om man har köpt prylar för några tusen !så får man säga att det kostade några hundra... då är det lungt
tobbe tlrecond wrote:hehe man får ljuga en del när det gäller delar o pengar!om man har köpt prylar för några tusen !så får man säga att det kostade några hundra... då är det lungt
BRUZZE wrote:min tjej kör också bmw, å hon ska typ vara me på alla race å när ja meckar mm hela tiden=) ganska kul faktist
Inte fett irriterande att inte ens få slippa henne i garaget - vilket är heligare än toaletten?!
Btw, det var en gång en tjej och Diablo 2. De gick inte ihop.
Nu för tiden är det en annan tjej och en M535:a, som dock inte riktigt stiftat bekantskap med varandra än...
BRUZZE wrote:min tjej kör också bmw, å hon ska typ vara me på alla race å när ja meckar mm hela tiden=) ganska kul faktist
Inte fett irriterande att inte ens få slippa henne i garaget - vilket är heligare än toaletten?!
Btw, det var en gång en tjej och Diablo 2. De gick inte ihop. Nu för tiden är det en annan tjej och en M535:a, som dock inte riktigt stiftat bekantskap med varandra än...
kan ju vara kul å vara ensam ibland, men jävligt kul att hon är intresserad å vill lära sig å så.
även hon som fixat ett fett nice garage till mig så va gör man=)
toan e fan heligare, skita kan man bara göra ensam!!