PPF Power meet, eftersnack tar vi här!
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
nicke.t wrote:piss vinkel på kameran än.
bättre en förut , den skulle ha stått längre bak , eller zomats in
323i -85 sedan
0761485272
liind90@hotmail.com
http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
0761485272
liind90@hotmail.com
http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
vrf e det dött ?
323i -85 sedan
0761485272
liind90@hotmail.com
0761485272
liind90@hotmail.com
Dåligt med skvaller från dagens körningar... Har det blivit några 7:or för Ärtan? Har Ivars nosat på 8:orna? Eller skiter alla i att köra å dricker öl istället?
jonas_edling@hotmail.com
0736-560290
0736-560290
- silverryggen
Ärtan har kört 8,2 250kmh
Ivars har kört 9,4
Väntar på nya repor nu efter pausen
Ivars har kört 9,4
Väntar på nya repor nu efter pausen
Volvo 744 Kompressor & Turbo
Sponsras av Atracoo.se , L-M-R.se , Cp-Service.se , 828engineering.com , Grenror.se
Team Hansson Racing
Http://Hansson.page.tl Min Hemsida
Powered by Hansson
Sponsras av Atracoo.se , L-M-R.se , Cp-Service.se , 828engineering.com , Grenror.se
Team Hansson Racing
Powered by Hansson
- silverryggen
Moker wrote:fick ärtan 7an nu ?
nej tyvär
8,16 271kmh men snart sitter den nog.
Volvo 744 Kompressor & Turbo
Team Hansson Racing
Powered by Hansson
Team Hansson Racing
Powered by Hansson
9.40 i 220km/h.. Det behövs en vinge på min bil för det finns inge grepp efter 201m (då är femman redan i och jag dansar till mål med svarta fränstreck)
Körde 9.50 på lilla laddtrycket (1.5bar) och då hade jag fullt grepp hela vägen och åkte 235km/h... Gick spikrakt och skönt i chassiet utan hopp eller något sånt piss alls) Fick även hjälp av Vems Emil att ställa om bakvagnen så han drar hårdare i starten.
Har kört på bakhjulen också
Lådan dog tyvärr direkt efter 9.40in såatte, så fort bakfyllan som är kraftig har lagt sig så tar jag fram kvällens öl och tar fram flaskan med mina ålandskompanjoner
får jag tag på nån låda blire åka imorn igen.. Då siktar vi lägre nior..
Körde 9.50 på lilla laddtrycket (1.5bar) och då hade jag fullt grepp hela vägen och åkte 235km/h... Gick spikrakt och skönt i chassiet utan hopp eller något sånt piss alls) Fick även hjälp av Vems Emil att ställa om bakvagnen så han drar hårdare i starten.
Lådan dog tyvärr direkt efter 9.40in såatte, så fort bakfyllan som är kraftig har lagt sig så tar jag fram kvällens öl och tar fram flaskan med mina ålandskompanjoner
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
r.ivars wrote:9.40 i 220km/h.. Det behövs en vinge på min bil för det finns inge grepp efter 201m (då är femman redan i och jag dansar till mål med svarta fränstreck)
satt på webcamen å kollade såg ut å va riktigt arg i starten å spinna efter halva rakan hehe å gjorde hjullyft då såg jag inte fel hehe
kul att de börjar lira
ms racing